Trees is echt essentiële olie. Heb ook een keer lemon olie erin gedaan alleen dan 2 druppels en de hele dag had ik een fris zure nasmaak in mijn mond. Heel bijzonder was dat 😬

• Trees hebben hierop gereageerd.

Marshmallow deze heb ik ook! Van doterra en is eetbaar. Volgens mij is het trouwens mandarijn wat ik heb en geen sinaasappel. Ik heb ook nog lemon en een mengsel van citrusvruchten. Ik gebruik ze in een diffuser voor de geur, maar nooit aan gedacht om ze in een smoothie te gooien. Leuk ga ik proberen.

Havermout gooi ik er ook vaak in. Ik gebruik de blender ook om van vlokken havermout, havermoutmeel te maken. Lukt echt prima en daar kun je weer lekkere dingen mee bakken.

Trees Ik gebruik ze in een diffuser voor de geur

Doe ik ook! Ik heb ze van young&living. Ik had gisteren stress away en orange heel fijn. Maar peppermint en lemon is ook een top combi. Peppermint doe ik ook wel eens een druppel in mijn handpalm, dan goed uitsmeren en op voorhoofd, hoofd en nek. Alleen uitkijken dan voor de ogen en dat het niet op mijn vingers komt πŸ™ˆ

Marshmallow young & living is volgens mij net zo iets als doterra. Alleen dan de concurrent. Ik heb ook een hele verzameling. Ik gebruik pepermunt ook vaak of een paar druppels serenity (is ook een stress relief achtig iets) op mijn polsen. Pepermint werkt trouwens ook erg goed tegen misselijkheid. Of een paar druppels olie in de magnesiumvlokken en dat mengen in bad. Ook zo fijn!

Trees ja idd. Peppermint is echt top. Voor zoveel dingen goed en die geur πŸ™ƒ

[verwijderd] nou ik heb de diffuser wel op de lichtste stand staan hoor, want anders word ik gek van de geur. Dus 1 minuut staat ie aan een dan weer 1 minuut uit.
          Jammer dat het voor jou niet werkt.

Marshmallow hier draait de diffuser wel op volle toeren 😬.

Waar ik niet tegen kan zijn van die goedkope synthetische olien. Ik word echt misselijk van die chemische lucht. Het moet wel de real deal zijn.

Trees nee ik ook niet. Daarom dacht ik dat het niets voor me was, maar toen heb ik van iemand samples gehad en een diffuser te leen en kwam.ik erachter dat dit wel werkt voor mij.
              Ik word bv misselijk van parfum ed daar kan ik niet tegen.
              Ook een after bug bite roller gemaakt en een pollen roller. Het is weer mijn bekende 'ik heb iets nieuws gevonden wat ik heel erg cool vind en ik wil er alles over weten en hebben' 🀣🀣

Marshmallow ik gebruik ook nooit parfum. Ik krijg hoofdpijn van die zware lucht.

Marshmallow Het is weer mijn bekende 'ik heb iets nieuws gevonden wat ik heel erg cool vind en ik wil er alles over weten en hebben' 🀣🀣

Haha herkenbaar zo was het hier ook. Ik heb ook meerdere workshops gevolgd en er een boek over gelezen. Ik maak ook allemaal rollers met zelf gemixte blend. Ik had een abonnement waardoor ik maandelijks nieuwe olien bestelde, maar het is toch best prijzig.

Ik vraag me af of ik me zorgen moet gaan maken? Sinds dochter(7,5) vakantie heeft lijkt het wel of haar hersenen ook vakantie hebben. Ze komt af en toe gewoon niet uit haar woorden, maar ook niet op woorden. Terwijl ze altijd honderduit praat.
                Ze heeft altijd al wel gehad dat als ze heel enthousiast is dat ze dan gaat hakkelen, maar nu heeft ze het ook als ze gewoon rustig iets vertelt.
                Bijv. van de week kwam ze bij me "Mama... mama.... mama... uuuuh uuuuh .... het is iets met appelsap."
                "Wil je graag wat appelsap?" "Ja!"

Herkennen jullie hier iets van?

Mamabeertje

Hmm ik zou dat wel even in de gaten houden ja en anders even langs de huisarts gaan. Beter een keer te veel dan te weinig denk ik altijd maar.

Mamabeertje mijn middelste heeft dat ook wel, bij hem is het frustratie. Maar dat kan lang doorwerken. Vanavond bij het eten vroeg hij aan het begin om de chocopasta en toen reageerde mijn man niet tot 2 keer toe. Alle keren daarna dat hij iets vraagt komt hij niet uit zijn woorden en reageert hij ook heel vinnig. Ik hoop een beetje dat hij deze week met kamp wat kalmeert en dat het dan weer beter is.
                  Hij heeft het van mij, maar bij mij is het meer moeheid en dan gerelateerd aan mijn dyslexie.
                  Maar bij ons zijn het dingen die er altijd wel waren. Bij jouw dochter is het anders dan normaal. Dat op zich vind ik wel altijd reden om even wat dingen uit te sluiten, zoals genoeg slaap, genoeg inspanning, maar ook ontspanning enz. Als het niet verbeterd in een paar weken of het verslechterd op korte termijn, dan zou ik even naar de huisarts gaan om te beginnen.

Mamabeertje

Dit klinkt als woordvindingsproblemen. Vaak ben je hier altijd al bekend mee, maar soms ook niet.

Heeft jouw dochter een drukke of stressvolle periode gehad?
                  Heeft ze problemen met haar schildklier?

Dit zijn namelijk de twee belangrijkste oorzaken van plotselinge woordvindingsproblemen.

Trees wat ik ook een goeie site vind om te bestellen/info in te winnen is lotus-diffusers πŸ˜„. Ook hele leuke diffusers en draadloze (super handig voor de zomer en het buitenzitten/vakantie)

Tullip Heeft jouw dochter een drukke of stressvolle periode gehad?
                    Heeft ze problemen met haar schildklier?

Nee, niet echt stressvol. Gewoon school, maar niet vreselijk druk. Schildklier weet ik natuurlijk niet.
                    Ik ga het nog even aankijken. Volgende week weer school, dus ook weer normaal ritme. Misschien helpt dat?
                    Het is ook niet dat ze de hele dag loopt te hakkelen, maar het valt wel op.

• Tullip hebben hierop gereageerd.

Heerlijk ff geen β˜€οΈ πŸ˜†