Pimpelmeesje helpt dat tegen overdenken? Ik bedoel, val je dan in slaap ook al blijf je maar malen? Want met slaappillen ben je gewoon in één keer weg.
Wat vraag jij je af? π
Zonnebloem bij mij hielp het wel tegen het malen en ik val er makkelijker mee in slaap. Maar ik heb dan wel de extra sterke nodig (valdisper nacht of eigen merk extra sterk)
Wie kan mij vertellen hoe dit bellenblaasding werkt? Ik zie nergens iets waar dat flesje sop in kan en als ik het er voorin giet zeg maar dan draait ie niet meer rond
Lumihiutale je moet het toch voorin gieten. Die paarse dingen gaan door een klein bakje. Past maar heel weinig in. En goed rechtop houden
Honkeytonk Haha thanks,dan ga ik het met nieuwe batterijen eens weer proberen!
[verwijderd]
[verwijderd] ik denk dat opvoeden vooral makkelijk lijkt wanneer alles goed gaat en gemiddeld lijkt te gaan. Maar alles wat daar buiten valt roept twijfels op.. Een kind wat voor loopt brengt zorgen met zich mee, een kind wat achter loopt net zo goed. Het doet er niet toe of dat op fysiek niveau, sociaal-emotioneel of qua intelligentie is, de hele maatschappij is geconditioneerd om te geloven dat een kind wat gemiddeld is de grootste kansen heeft om gelukkig te zijn, daar is de maatschappij op ingericht, en aan het einde van de dag wil iedere ouder dat zijn kind gelukkig is. Maar dat is compleet onrealistisch, want ieder kind is uniek, niemand is volledig gemiddeld op elk vlak.
Dus ja, die zorgen heeft iedereen denk ik wel.. Soms zit je in een flow dat alles goed gaat, en soms ook niet. Het wisselt.. Maar ja, het gaat ook weer over, en er komen ook weer goede periodes. This too shall pass..
Dikke knuffel
[verwijderd] ieder kind is uniek, niemand is volledig gemiddeld op elk vlak.
Echt zo eens met je stukje. Iedereen zal in de opvoeding makkelijke en moeilijke en onmogelijke dingen ervaren. Vroeg of laat. Dat is gewoon zo. En iedereen zal zich afvragen doe ik het wel goed.
Opvoeding is gewoon moeilijk en we moeten af van het idee dat gemiddeld alleen goed genoeg is ofzo. Gemiddeld bestaat niet.
Maar we moeten ook af van het idee dat we het nu perfect moeten doen, daar komt dat onzekere gevoel.vandaan, je wilt.geen fouten maken in je opvoeding. Maar troost je @[verwijderd] je gaat het niet perfect doen, want dat bestaat namelijk niet. Laat dat ook los dat dat wel moet
[verwijderd] Mooi verwoord en volledig mee eens
Cactusje ik neem aan van wel. Ik zou het voor de zekerheid even regelen straks valt de vakantie daardoor in het water.
Ik heb heel veel Pip (studio) servies wat ik wil verkopen. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
In zβn geheel proberen of per items (dus zeg maar kopjes tegelijk, borden tegelijk)? En dan via marktplaats of vinted (maar dan zit ik wel met verpakken van wel echt breekbare spullen) of nog op een andere manier?
- Bijgewerkt
1986Lynn ik weet niet of er populaire serviesstukken tussen zitten? Die proberen apart te verkopen. En dan setjes maken. Dus x aantal borden, x aantal kopjes en schotels. Eventueel in de advertentietekst zetten bij alles in een keer een wat voordeligere prijs.
Qua verzenden, echt op eigen risico. Liefst ophalen (als je dat zelf ook wil tenminste)
Ik heb in het fotoboek van dochter QR codes gebruikt die linken naar filmpjes op YouTube. Helaas heb ik 2 verkeerde link erin zitten. Weten jullie of ik dit kan veranderen? Kan het op Google niet goed vinden.
Hij is inderdaad al afgedrukt. Denk dat dit de enige optie is, wel lelijk
- Bijgewerkt
@Toch6 ik zit de afleveringen al vooruit te kijken van een huis vol maar laten jullie de kinderen ook over het schip lopen zoals de nieuwe familie? Ik vind het dood en dood eng.
Zonnebloem ik kijk niet vooruit dus kan nog niet antwoorden maar ik denk dat het ja is
Zonnebloem ligt denk ook net aan de kinderen. Bij dochter zou ik t ook wel durven die luisterde wel als je zegt niet te dicht bij de rand komen. Maar als ik zoon goed inschat zou ik t denk niet aandurven? Die is volgens mij meer van het wat het mag niet? Oke dan doen we het
Softbasegaming en ze groeien er mee op