@[verwijderd] waarvoor heb je de pleister? Moet de pleister van vervangen worden? Je kan dan aan de huisarts inhalatie spray vragen.

• [verwijderd]

Softbasegaming ik vervang de pleister verschillende keren per dag, maar hij is ook grotendeels tegen het beschermen van mijn kleding. Er komt vocht uit, en moet ook nog zalf op de wond.. het zijn nu vooral de lijmranden die enorm jeuken 😣

Pimpelmeesje Ik ga straks even kijken bij de Etos.. Ik wil eigenlijk momenteel even liever niet nog meer slikken, want ik heb momenteel al zo veel troep in mijn lichaam zitten en het gaat letterlijk maar om een plekje van een centimeter.. maar oh help het jeukt zo erg 😣

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Honkeytonk ik had mijn bericht van gisteren verwijderd omdat het vrij gênant is, maar als ik ineens allemaal vragen ga krijgen gooi ik hem wel even terug open, scheelt typen 😆

• [verwijderd]

Honkeytonk dat heb ik afgelopen weekend al moeten doen toen de pijn zo erg was dat mijn arm niet meer naar beneden kon 🙈🤣

@[verwijderd] klinkt mij als een allergie. Misschien gaasje met leukopor? Is vaak wat huidvriendelijker.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik ga straks even kijken bij de Etos

Het zou handig zijn als ik bij het winkelcentrum ben dat ik niet vergeet om ook daadwerkelijk binnen te lopen bij de Etos 👀🤦‍♀️

• [verwijderd]

Honkeytonk dat is inderdaad wel een goed idee! Ga het proberen 😊

Ik kan niet slapen door de stres, maar kan ik -morgen- de hap bellen voor slaappillen of is dat niet oké? Ik moet namelijk slapen vanwege mijn epilepsie…🤔

Pimpelmeesje helpt dat tegen overdenken? Ik bedoel, val je dan in slaap ook al blijf je maar malen? Want met slaappillen ben je gewoon in één keer weg.

Zonnebloem bij mij hielp het wel tegen het malen en ik val er makkelijker mee in slaap. Maar ik heb dan wel de extra sterke nodig (valdisper nacht of eigen merk extra sterk)

5 dagen later

Wie kan mij vertellen hoe dit bellenblaasding werkt? Ik zie nergens iets waar dat flesje sop in kan en als ik het er voorin giet zeg maar dan draait ie niet meer rond 🤷🏼‍♀️

Lumihiutale je moet het toch voorin gieten. Die paarse dingen gaan door een klein bakje. Past maar heel weinig in. En goed rechtop houden 🙈