Toch6 hier wordt veel Heineken 0.0% gedronken. Zelf ben ik altijd blij als er spa rood is.
Hoeveelheid kan ik je moet bij helpen want dan vind ik zelf zo lastig
Voor de kinderen is zo'n tapje met ranja leuk
Wat vraag jij je af? 🔒
[verwijderd]
Wat kun je doen aan huidirritatie door pleistergebruik? (Ik heb al sensitive pleisters)
Ik wordt knettergek van de jeuk, maar als ik er zalf op ga smeren blijft de pleister natuurlijk niet plakken. Voorlopig ben ik nog niet pleistervrij helaas..
[verwijderd] tussen de pleisters door toch zoveel mogelijk proberen te luchten. Of als het kan een pleister even vervangen door een verbandje?
[verwijderd] oeh, rotplek ook! Ik lees op 'tinternet dat antihistamine ook wel kan werken. Of even afdekken met een vettig (=plakkerig) gaasje
@[verwijderd] waarvoor heb je de pleister? Moet de pleister van vervangen worden? Je kan dan aan de huisarts inhalatie spray vragen.
[verwijderd] ik heb een keer de tip gekregen om antihistamine te slikken, maar of dat een goede tip was weet ik niet
[verwijderd]
Softbasegaming ik vervang de pleister verschillende keren per dag, maar hij is ook grotendeels tegen het beschermen van mijn kleding. Er komt vocht uit, en moet ook nog zalf op de wond.. het zijn nu vooral de lijmranden die enorm jeuken
Pimpelmeesje Ik ga straks even kijken bij de Etos.. Ik wil eigenlijk momenteel even liever niet nog meer slikken, want ik heb momenteel al zo veel troep in mijn lichaam zitten en het gaat letterlijk maar om een plekje van een centimeter.. maar oh help het jeukt zo erg
[verwijderd] gaasje erover met een verbandje? Dan heb je geen lijm..
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Honkeytonk ik had mijn bericht van gisteren verwijderd omdat het vrij gênant is, maar als ik ineens allemaal vragen ga krijgen gooi ik hem wel even terug open, scheelt typen
[verwijderd] ah ja onhandige plek. ja geen andere ideeën. hemdje aan, arm omhoog houden?!
[verwijderd]
Honkeytonk dat heb ik afgelopen weekend al moeten doen toen de pijn zo erg was dat mijn arm niet meer naar beneden kon
@[verwijderd] klinkt mij als een allergie. Misschien gaasje met leukopor? Is vaak wat huidvriendelijker.
[verwijderd]
[verwijderd] Ik ga straks even kijken bij de Etos
Het zou handig zijn als ik bij het winkelcentrum ben dat ik niet vergeet om ook daadwerkelijk binnen te lopen bij de Etos
[verwijderd] kan je niet een maandverbanje in de oksel van je shirt plakken? En zo lopen? dan wordt je s hirt niet vies en blijft niet plakken?
[verwijderd]
Honkeytonk dat is inderdaad wel een goed idee! Ga het proberen
[verwijderd] wel graag een foto natuurlijk
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik kan niet slapen door de stres, maar kan ik -morgen- de hap bellen voor slaappillen of is dat niet oké? Ik moet namelijk slapen vanwege mijn epilepsie…
Zonnebloem mocht je t niet doen kan je valeriaan proberen, de sterke van de Kruidvat.
Pimpelmeesje helpt dat tegen overdenken? Ik bedoel, val je dan in slaap ook al blijf je maar malen? Want met slaappillen ben je gewoon in één keer weg.