[verwijderd] [verwijderd] Karma gaat voor ze komen wacht maar haha. Jammer dat ik het niet kon lezen.
Diazz [verwijderd] Ik heb het ook gelezen. Ben het echt helemaal met je eens! Ik vind het ook echt onbeschoft van het beheer om het op die manier af te sluiten.
[verwijderd] [verwijderd] normaal had ik nu een topic geopent waar is Treez heen ik ga haar zo missen... maar nu ben je gewoon hier op een veel leukere plek dus dat je van zp af bent vind ik totaal niet boeiend π
Lerana [verwijderd] Ik vraag me af hoeveel mensen de 24 uur geen ZP hebben gehaald, of bijna dan . Wat vraag jij je af? Ik heb het niet volgehouden haha ik moest dit forum promoten van mezelf en daarom eerder naar zp gegaan haha
Lerana [verwijderd] Ja heb een hele hoop gemist merkte ik al haha Ja nu helemaal want beheer heeft vrijwel alles weg gehaald ππππ
Bubblicious Wat ik me echt heel erg afvraag is of het 'BEHEER' van zp hier ook een account aanmaakt om in de gaten te kunnen houden wat hier gebeurt en te kunnen reageren...
Honkeytonk Bubblicious Wat ik me echt heel erg afvraag is of het 'BEHEER' van zp hier ook een account aanmaakt om in de gaten te kunnen houden wat hier gebeurt en te kunnen reageren... Dit vraag ik me ook af!
Lovely83 Hopsatee Ik ben 2 dagen weg geweest, heeft mij enorm goed gedaan. Schoonmoeder gedraagt zich nog hetzelfde!
Ysabella Ik niet, eerst openende ik 4 keer per ongeluk de site. Niet eens om te kijken, maar blijkbaar doe ik dat gewoon vaak en rond 21.30 dacht ik met veel andere laat ik maar eens deze site gaan promoten. π
[verwijderd] Ysabella ik open alleen af en toe nog om de afmeldingen te bekijken, klein beetje leedvermaak zal ik het noemen.
Honkeytonk [verwijderd] [verwijderd] Ik vraag me af hoeveel mensen de 24 uur geen ZP hebben gehaald, of bijna danπ. Ik heb het gehaald! Nog niet gekeken ππ vind het hier al te leuk!
Honkeytonk [verwijderd] Tot een half uur geleden volgehouden. Dat waren ook direct mijn laatste minuten op zp. Ik miste wel een persoonlijk afscheid van βhetβ beheer. Gelukkig kreeg ik nog wel de vriendelijke groeten π Speciaal zp geopend op jou bericht te lezen! Mooi bericht !
[verwijderd] @[verwijderd] dacht dat de post ook was weggehaald. Heb het nog kunnen lezen, goed en beschreven waarom je weg wou.
Sneeuwvlok [verwijderd] ik heb het volgehouden! Heb zelfs nu nog niet gekeken, ben eerst naar dit forum gegaan. Heb wel wat gemist zo te lezen dus ga nu wel zo kijken. π
[verwijderd] Sneeuwvlok Top!!!! Heb gister gekeken nog.om 00.01 hahah en alle commotie was al wegπ«
Cactusje Ik deed niet mee met de challenge, maar heb er wel een stuk minder op gezeten dan normaal. Ik had het veel te druk met de site in de maak, fb en deze toen ik erachter kwam dat deze ook online was.
BabyFG Zp is momenteel gesloten voor onderhoud π ben ik nou de enige die die timing bijzonder vind? zouden ze een dubbelcheck doen met alle leden hier en alle overeenkomende accountnamen sluiten daar? ik wilde toch nog een x proberen die post van [verwijderd] te vinden π
Angel1980 BabyFG Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig geworden wat @[verwijderd] heeft geschreven! Jammer dat ik het heb gemist. En vanmorgen heb ik nog mogen aanschouwen hoe ze een topic meteen hebben verwijderd nadat er werd gevraagd hoe onze challenge was verlopen. Noord Korea praktijken op ZP...