[verwijderd] Ik vraag me af hoeveel mensen de 24 uur geen ZP hebben gehaald, of bijna danπ. Wat vraag jij je af?
Lerana [verwijderd] Ik vraag me af hoeveel mensen de 24 uur geen ZP hebben gehaald, of bijna dan . Wat vraag jij je af? Ik heb het niet volgehouden haha ik moest dit forum promoten van mezelf en daarom eerder naar zp gegaan haha
Honkeytonk [verwijderd] [verwijderd] Ik vraag me af hoeveel mensen de 24 uur geen ZP hebben gehaald, of bijna danπ. Ik heb het gehaald! Nog niet gekeken ππ vind het hier al te leuk!
Pilea Ik vraag me af hoe dit forum over een aantal maanden loopt. Ik hoop natuurlijk op een succes! π
[verwijderd] Lovely83 Nou toch grootste gedeelte! Ik ben nog niet geweest, neem daar morgenochtend even een kijkje. βΊ
Narcisje Ik heb 24 uur geen zp volgehouden! Dat is echt bijna krantwaardig... Ik kan niets lang volhouden π
[verwijderd] Goed hoor dames!! Ik ben ook rete nieuwsgierig maar op 1 of andere manier boeide het vandaag nietπ
Angel1980 [verwijderd] ik heb de link van dit forum nog geplaatst in mijn handtekening, maar beheer heeft een slotje op het topic gegooid en alle linkjes(?) verwijderd...
muppet Hoe komt het toch dat fora zo verslavend zijn? π Het is me wel gelukt om 24 uur niet op zp te kijken, morgen maar eens even spieken. En nu naar bed, het is al laat.
[verwijderd] Tot een half uur geleden volgehouden. Dat waren ook direct mijn laatste minuten op zp. Ik miste wel een persoonlijk afscheid van βhetβ beheer. Gelukkig kreeg ik nog wel de vriendelijke groeten π
[verwijderd] [verwijderd] normaal had ik nu een topic geopent waar is Treez heen ik ga haar zo missen... maar nu ben je gewoon hier op een veel leukere plek dus dat je van zp af bent vind ik totaal niet boeiend π
Honkeytonk [verwijderd] Tot een half uur geleden volgehouden. Dat waren ook direct mijn laatste minuten op zp. Ik miste wel een persoonlijk afscheid van βhetβ beheer. Gelukkig kreeg ik nog wel de vriendelijke groeten π Speciaal zp geopend op jou bericht te lezen! Mooi bericht !
[verwijderd] [verwijderd] ik heb uiteraard een van mijn ellenlange monologen in βover deze siteβ getypt om mijn onvrede te uiten. Gezien de snelheid waarmee mijn account verwijderd werd, hebben ze niet eens de moeite genomen om het te lezen. Ik had er mijn hele ziel en zaligheid in gelegd π©
Betsy Ik blijf expres wakker tot 00:00 want dan zit de 24 uur (of eigenlijk 25 uur) erop, en kan ik nog even spieken.