Trees ik heb in januari aangegeven tijdens de jaarlijkse controle bij de huisarts dat ik het niet zag zitten met haar en graag naar een andere POH wilde. Ik had zo’n leuke aan de telefoon gehad toen die van mij op vakantie was. Maar de huisarts gaf aan dat iedere huisarts een eigen POH heeft en ze niet met patiënten schuiven onderling. Zij verzekerde mij ervan dat we elkaar echt op het verkeerde moment hebben getroffen, ik die als een malle vooruit wilde en zij die daar net werkte en ook nog niet zo lang POH is. Dus toen zei ik dat ik het een kans wilde geven. En de huisarts zei ‘als je er dan geen goed gevoel bij hebt dan kom je elke drie maanden gewoon bij mij’
Maar denk dat dat niet nodig is. 😉
Wellicht heeft de huisarts dit ook met haar besproken. Waar er vorig jaar geen beweging in zat was ze nu een en al beweeglijkheid met ‘wil je dit telefonisch doen of een afspraak, als ik wat schuif kun je morgen al terecht’ terwijl ik juist had gezegd ik heb vakantie dus het maakt mij niet uit of het deze of volgende week is. Vorig jaar moest ik overal een week op wachten, wilde ze niet bellen, kon ze niets invullen 😂Het kan gek lopen. Maar wel fijn. Ik ben alles behalve een ruzie maker, heb het graag fijn met iedereen. Maar ik heb wel een grens…..