Trees Exhausted, maar ook exited (ondanks dat ik deze niet terug vind in het wiel; dit gevoel hoort ergens in geel thuis).
[verwijderd] Joy, free, silly, connected, present, confident, empowered. Want: de zon schijnt!!! 🌞 Dat doet echt wonderen voor mijn humeur! Alleen nog een beetje moe van zaterdag.
Jules Lovely83 stukken beter, ben weer helemaal uit de blauwe zone en voel mij calm. Dat geldt ook voor mij vandaag, maar met een vleugje uncontrollable. Ik vergat zelfs een onwijs belangrijke privé afspraak, maar ik heb me dat niet te veel laten beïnvloeden voor de rest van de dag.
Pimpelmeesje Lost en sad. Vandaag werkdag (lesvrije dag), er was een presentatie van onze nieuwe methode, hoewel ik deze niet meer ga gebruiken ben ik toch gegaan om input te leveren. Mijn collega's vonden dat heel fijn, ik baal nu alleen extra dat ik niet meer met deze methode ga werken. En ik ben moe en alles is stom.
Vulpen Trees Ja! Het was een aardig iemand en hij kon goed uitleggen. Het hele gedoe met dat ze naar je meterkast moeten was niet van toepassing omdat er op zolder gewoon een geschikt stopcontact zit 🙂
Trees Vulpen oh wat fijn zeg! Dat scheelt enorm. Ik denk dat ze dat hier dan ook zo hebben gedaan, aangezien de afstand van onze meterkast naar de panelen best groot is en ik nergens ooit een snoer heb gezien.
June Jules ik heb een opdracht ingeleverd die ik met bloed, zweet en tranen heb afgerond. Heel veel complimenten gekregen van mede studenten en mentoren dus vandaar.
[verwijderd] Hel. Gewoon de vakjes op die cirkel die het dichtst bij compleet shit zitten. Ik heb vanmorgen in een uur tijd een paniekaanval, emdr en mijn menstruatie gekregen. Vervolgens ben ik bijna in janken uitgebarsten omdat er iemand voor me in de rij stond voor het Postnl busje onderaan de flat, en ik zó graag terug naar huis wilde. Nu maar oxazepam en ijs eten 🙃
Trees Hier nog steeds volledig exhausted van het weekend, maar vanochtend tegelijkertijd ook calm en grateful. Kon mij eraan overgeven dat ik mij fysiek shit voel. Het was oké / soort van aanvaarding. Ik vind het fijn als dit mij lukt. Vanmiddag sloeg dat echter om in bored. Na ruim twee dagen op de bank liggen, verveel ik mij alweer te pletter. Gevolg irritatie en frustratie dat wat ik wil doen niet lukt. Nu voel ik mij echter weer hoopvol en heb ik vertrouwen. Ik weet dat ook dit weer voorbij gaat. Ik ben na het eten lekker op bed gaan liggen. Het is hier volledig stil, daar kan ik echt van genieten en zo ga ik lekker slapen. Ik heb vandaag dus weer een heel scala aan emoties doorgewerkt.