Manque Mamabeertje Wat verdrietig dat je er niet over kunt praten met iemand die je kan steunen 🙁 Ik hoop dat het snel anders voor je wordt en dat je in ieder geval je hart kan luchten bij iemand die je nabij staat.
Manque Koekie83 Misschien wel ja, op termijn. Het is net pas open en het contact met de eigenaar is nog nog maar pril, dus even investeren en afwachten 🙂
iMoeder Manque Vandaag present, focused en tired. Slecht geslapen want jongste is ziek. Maar verder wel okay qua werk. Heb wel veel gedaan dit weekend dus vanavond verheug ik me op niks doen.
Trees Exhausted, maar ook exited (ondanks dat ik deze niet terug vind in het wiel; dit gevoel hoort ergens in geel thuis).
[verwijderd] Joy, free, silly, connected, present, confident, empowered. Want: de zon schijnt!!! 🌞 Dat doet echt wonderen voor mijn humeur! Alleen nog een beetje moe van zaterdag.
Jules Lovely83 stukken beter, ben weer helemaal uit de blauwe zone en voel mij calm. Dat geldt ook voor mij vandaag, maar met een vleugje uncontrollable. Ik vergat zelfs een onwijs belangrijke privé afspraak, maar ik heb me dat niet te veel laten beïnvloeden voor de rest van de dag.
Pimpelmeesje Lost en sad. Vandaag werkdag (lesvrije dag), er was een presentatie van onze nieuwe methode, hoewel ik deze niet meer ga gebruiken ben ik toch gegaan om input te leveren. Mijn collega's vonden dat heel fijn, ik baal nu alleen extra dat ik niet meer met deze methode ga werken. En ik ben moe en alles is stom.
Vulpen Trees Ja! Het was een aardig iemand en hij kon goed uitleggen. Het hele gedoe met dat ze naar je meterkast moeten was niet van toepassing omdat er op zolder gewoon een geschikt stopcontact zit 🙂
Trees Vulpen oh wat fijn zeg! Dat scheelt enorm. Ik denk dat ze dat hier dan ook zo hebben gedaan, aangezien de afstand van onze meterkast naar de panelen best groot is en ik nergens ooit een snoer heb gezien.