Ik lees medicijnen , medicijnen zijn hard nodig. Rust in dat koppie, dopamine die gaat helpen. Echt ik denk dat dat een wereld van verschil gaat maken. Ik lees echt mijn zoon zonder medicatie en ik weet hoe hij is met medicatie..
Hij zit in groep 5 en heeft 1 dag zijn medicijn vergeten... Kwam thuis, vandaag was heeel heel stom en moeilijk... Want?? Ik ben mijn pilletje vergeten .. dat klopt. En .. ik heb heel veel afmaakwerk, snapte niets van de uitleg, iedereen ging gewoon door elkaar praten, ik moest elke keer naar een andere les, de kinderen gingen niet naar me luisteren en mijn hoofd is veel en veeste druk. Mag ik nu een pilletje mam .. ja tuurlijk. Hij loopt naar de bank duwt zijn hoofd tussen 2 kussens en gaat zeker een half uur op knieën en ellebogen zitten wiegen om weer rustig te worden.
Dat elke keer andere les en door elkaar praten is heel normaal doet hij elke dag op school in vaste volgorde, elke dag exact hetzelfde riedeltje , speciaal basisonderwijs nl. Juf belde a middags ook met wat was er aan de hand.. nou dit. Normale breng ik het hem achterna maar hij werd steeds opstandinger naar zijn medicijn, ja dan maar een keer weer voelen waarom je het krijgt maatje.