• [verwijderd]

Honkeytonk ja of aan het einde extra punten als je die persoon als mol kiest?

Ik zit in de Soy tunnel en heb het dus opgevat als dat de vraag eerst vanuit de kijker is opgesteld en daarna men tot de ontdekking kwam dat het niet klopte want dat Soy zelf natuurijk wel zijn scherm als derde had gezien... heb dus gestemd op "kreeg scherm niet te zien" maar verwacht dat deze vraag straks vervalt omdat geen van de antwoorden goed was.

Mijn man zit nu op Daniel maar die heeft echt teveel geld in de pot gebracht. Zelfs als hij ervoor gezorgd heeft dat Ranomi haar envelop niet mocht openen (hij of Jurre) dan had hij niet zijn eigen geld envelop hoeven openen...

Overigens was ik als ik Anke was geweest geland in 3, geen jokers voor Jurre...

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
    14 dagen later

Dus... ik zat voor de vorm gisteren op Jurre en heb dus al mijn punten nog maar mijn mol is naar huis...

Jessie80 Mijn man zit nu op Daniel maar die heeft echt teveel geld in de pot gebracht. Zelfs als hij ervoor gezorgd heeft dat Ranomi haar envelop niet mocht openen (hij of Jurre) dan had hij niet zijn eigen geld envelop hoeven openen...

Over welke opdracht ging dit? Ik zit al tijden op Jurre maar vind het zo obvious dat ik andere opties nog probeer te overwegen πŸ˜‰

Ranomi moest huilen toen Soy eruit ging, zou het dan toch Ranomi zijn? Bijna elke mol heeft een moment bij de executie dat hij/zij moet huilen.

Vulpen met de morse code, daar heeft Jurre of Daniel expres vertaald in "klein" waardoor zij haar envelop niet mocht openen. Ik denk echt Jurre nu.. of toch Ranomi. Waarom zou zij anders de 3 andere telefoontjes niet hebben afgeluisterd tijdens het abseilen?

Jessie80 Waarom zou zij anders de 3 andere telefoontjes niet hebben afgeluisterd tijdens het abseilen?

Omdat dat de afspraak was... Ze had de drie die ze wel gehoord had, wel goed doorgegeven.

Zonnebloem Ze zei dat ze Soy tot die tijd verdacht had toch? Dus dat moet sowieso een verwarrend moment zijn geweest. Maar wel gek dat ze er dan nog steeds in zat misschien?

5 dagen later

Jeah! Eerste geworden bij een andere poule. Had ik het na jaren eindelijk weer eens goed.

Marshmallow Eerste geworden bij een andere poule.

Ik ook, met naamgenoten! Ben helemaal verbaasd, wel leuk 😊

• [verwijderd]

Marshmallow ik ook in onze thuispoule!
                Goed, we waren maar met zijn 3en en de kinderen speelden als team en hebben alles hetzelfde ingezet, maar toch πŸ˜†

Ik gewonnen ook in mn werkpoule. Maar de winnaar van de poule hier heeft wel dubbel zoveel punten πŸ˜…πŸ™ˆ

Ik heb ook eindelijk gewonnen van mijn man πŸ₯³ , maar het aantal punten is niets in vergelijking met de winnaar hier πŸ™ˆ