Marshmallow Daniel. Ranomi zat op Daniel en Daniel op Jurre.
Wie is de mol 2025
Ik gewonnen ook in mn werkpoule. Maar de winnaar van de poule hier heeft wel dubbel zoveel punten
Ik heb ook eindelijk gewonnen van mijn man , maar het aantal punten is niets in vergelijking met de winnaar hier
- Bijgewerkt
Ik heb het net teruggekeken en ben blijkbaar de winnaar in onze poule. Helaas wist ik het door de pop up berichtjes hiervan gisteravond al haha, maar kon helaas niet kijken. Leuke aflevering met veel aandacht voor molacties.
Aries gefeliciteerd!!! Je hebt echt mega hoeveelheid punten! Knap gedaan!
Ik ben trouwens 7548e van Nederland, bizar hoeveel mensen meespelen eigenlijk.
Aries ik 70472e van NL
Hallo! Het begint weer bijna
Wie doet er mee met een poule?
Honkeytonk misschien is t handiger dit topic in t nieuwe forum te openen?
Ik denk dat ik t dit jaar voor het eerst ga volgen, maar denk dat ik dan nog niet mee kan doen want ik snap nog helemaal niet hoe het werkt maar ik ga t in de agenda zetten, t zal niet voor niets zo populair zijn altijd
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje ah gewoon mee doen! Het is gewoon gokken
Ik zal het topic ook aanmaken op het nieuwe forum
- Bijgewerkt
Leuk! Ik doe graag mee. Ik zet mijn punten vaak per toeval op de verliezer of tweede daar heb ik telkens helemaal niks aan.
Leuk! Goed idee om het op het nieuwe forum te zetten.
Wanneer begint het precies weer?
Pimpelmeesje maar denk dat ik dan nog niet mee kan doen want ik snap nog helemaal niet hoe het werkt
Ik snap er ook geen fluit van, maar ik doe gewoon wat . Mijn jongste vindt het leuk om samen te kijken. Stiekem vind ik het helemaal niet zo leuk.
Pimpelmeesje wat @Honkeytonk zegt... heeft niks tot weinig met snappen te maken! Maar wel heel leuk!
Op het andere forum staat de link om aan te melden, ik kan je ook een pb sturen hier (of iemand mij om de link te vragen)
Nog een paar dagen!! Wie doet er nog mee?!
Honkeytonk ik doe mee! Ik kreeg een melding dat ik al punten moet inzetten, maar de eerste aflevering moet toch nog komen?!? Klopt dit wel? Ik snap er even geen hol van .