• [verwijderd]

Vulpen Ik ben het met je eens hoor, laat mij maar veilig op de grond! Maar ik zie Daniel er wel voor aan om te willen vliegen..

Ik heb net de laatste aflevering afgekeken. Voor de tweede keer is mijn mol eruit. Ik volg geen snars van wat jullie zeggen en heb ook werkelijk geen idee meer wie de mol is. Kortom ik heb mijn punten verdeeld over de drie die ik als eerste in beeld kreeg in de app. Oftewel een tactiek van niks 😅.

12 dagen later

Nou dat gaat niet zo lekker in de poule.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Mamabeertje Bij mij wel hoor 😎

Leuk wel, met die kisten! Alleen meenemen als je zeker bent...

Vulpen ja leuk was dat!!

Vind het wel een lastig seizoen, wissel de hele tijd van Mol đŸ¤Ŗ

Wat ik net opeens dacht, wat zouden ze gedaan hebben als alleen de mol een kist gekozen had? Al is die kans klein want kandidaten doen nou eenmaal domme dingen...

Jessie80 Ja, mijn vrouw denkt nu dat het daarom toch Jurre is. Want stel dat de mol + 1 iemand anders de kist pakt, dat zou echt heel gemeen zijn.

7 dagen later
        • [verwijderd]

Grrrr! Ik heb al wekenlang dezelfde persoon als back-up mol. De afgelopen week enorm getwijfeld om die te vervangen, en op het laatste moment ook gedaan. Natuurlijk is die er nu uit 😒

Leuk, met dat doolhof!

Ik vind de groep wel heel saai... En ik ben echt zeker van m'n mol, via de podcast Trust Nobody ook een heel sterke aanwijzing gehoord 👍

Vulpen Leuk, met dat doolhof!

Ja he! Eens wat anders, leuk gedaan.

Ik ben ook zeker van mn mol door oa. De test vraag vorige week!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Honkeytonk Ik ben ook zeker van mn mol door oa. De test vraag vorige week!

Ik ben hier wel heel benieuwd naar want widm heeft nav de laatste testvraag een statement geplaatst dat er een fout in de vraag zat.
            Bedoel je dat er niet gekozen kon worden voor een bepaalde kandidaat? (Het derde scherm) Want dat moet je dus niet als hint zien..

[verwijderd] ja al vond ik hun statement ook wel weer een hint dat het toch klopt 🤔đŸ˜ŗ😅

Ja bedoelde dat je 1 iemand niet kon kiezen. Dat kan je nooit meer verrekenen toch? Behalve de hele vraag niet mee laten tellen voor punten.

• [verwijderd]

Honkeytonk ja of aan het einde extra punten als je die persoon als mol kiest?

Ik zit in de Soy tunnel en heb het dus opgevat als dat de vraag eerst vanuit de kijker is opgesteld en daarna men tot de ontdekking kwam dat het niet klopte want dat Soy zelf natuurijk wel zijn scherm als derde had gezien... heb dus gestemd op "kreeg scherm niet te zien" maar verwacht dat deze vraag straks vervalt omdat geen van de antwoorden goed was.

Mijn man zit nu op Daniel maar die heeft echt teveel geld in de pot gebracht. Zelfs als hij ervoor gezorgd heeft dat Ranomi haar envelop niet mocht openen (hij of Jurre) dan had hij niet zijn eigen geld envelop hoeven openen...

Overigens was ik als ik Anke was geweest geland in 3, geen jokers voor Jurre...

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
                  14 dagen later

Dus... ik zat voor de vorm gisteren op Jurre en heb dus al mijn punten nog maar mijn mol is naar huis...

Jessie80 Mijn man zit nu op Daniel maar die heeft echt teveel geld in de pot gebracht. Zelfs als hij ervoor gezorgd heeft dat Ranomi haar envelop niet mocht openen (hij of Jurre) dan had hij niet zijn eigen geld envelop hoeven openen...

Over welke opdracht ging dit? Ik zit al tijden op Jurre maar vind het zo obvious dat ik andere opties nog probeer te overwegen 😉