[verwijderd] ja ik ook. Wel leuk zo een twist erin. Vond het begin ook leuk! Lijkt me heel raar om in de groep te horen of je de mol bent ja of nee.

• [verwijderd]

Honkeytonk ja ik ook! Ik dacht nav dat Facebook filmpje dat het enorm simpel zou zijn om aan de gezichtsuitdrukking en houding iets af te kunnen lezen, maar dat viel echt vies tegen zeg!

7 dagen later

Hmpf ik ben punten kwijt πŸ™

Maar wel leuke opdrachten tot nu toe!

Ja leuke opdrachten. Ik heb alle punten nog.

Ik kan dus nu ondertussen niet meer uit mn tunnelvisie. Soy, alleen is het zoooooo overduidelijk, dat het bijna niet kan dat hij het is. Maar toch.. πŸ˜…

• [verwijderd]

we hebben het grootste gedeelte van de eerste opdracht gemist, want er was weer eens een autobrand hier. Is inmiddels wekelijkse kost, maar de eerste keer dat het op een tijdstip was dat de kinderen ook wakker waren dus die wilde zien hoe het geblust werd. Maar wel als conclusie: je bent al een eikel als je auto's in de fik steekt, maar al hΓ©lemaal als je het tijdens widm doet!! πŸ™ˆ

Soy is het niet, wie het wel is? Geen idee, maar hij niet. Ik denk wel dat hij ver komt in het spel, mede omdat hij zo verdacht doet.

• [verwijderd]

Nescio ik hoop het niet, ik vind haar zo vreselijk irritant en ik hoop dat ze er snel uit vliegt! πŸ™ˆ

Honkeytonk daarom, ik zit ook in die tunnel... zou het zo gaaf vinden als hij het dan gewoon is. De meest opzichtige mol allertijden.

We hebben het niet gezien gisteren en gaan het misschien vanavond terugkijken. Eerst vandaag de verjaardag van onze dochter vieren. Als we nog puf overhebben vanavond, kijken we WIDM terug.

Ben wel nieuwsgierig wan heb al in de app gekeken. Mijn mol zit er nog in.

• [verwijderd]

Jute gefeliciteerd! πŸ₯³

Ik heb net het laatste deel van aflevering 2 gekeken. Echt wat ben ik kansloos in dit spel. Mijn mol is er alweer uit 🫣

Wij hebben het vandaag teruggekeken. Ik ben in verwarring. Mijn mol is niet meer mijn mol. Maar wie moet dan mijn mol zijn?

Ga ik in aflevering 3 spreiden? Heb ik bij 1&2 niet gedaan.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ga voor een nieuwe tactiek. De kinderen zitten op Daniel en Sander, dus als een van de 2 de mol is, maak ik sowieso geen kans meer om de poule te winnen. Dus ik kies nu iedere week 3 andere kandidaten, zodat wanneer het niet Daniel of Sander is, het gaat om het totaal aantal punten over het gehele seizoen. En dan win ik de poule, omdat ik in aflevering 1 5 punten op Annick had ofzo. 80% kans om onze poule te winnen dus, ik ben slim πŸ™ƒ

Verder, ik neig momenteel het meest naar Jurre, omdat het een kwestie van Geluk is als ik het daadwerkelijk een keer goed raad.
          Tot zo ver mijn zinvolle bijdrage.

12 dagen later

Wat een ontzettend vet einde deze keer. Geniaal. Wel punten kwijt.

Maar denk anders ook.. wie had het rode scherm? Ik denk Soy toch.. of Daniel of Nabil πŸ˜…

Ik denk dat Soy een rood scherm had of hij is de mol en deed -nadat er vertelt werd dat iemand het rode scherm had terwijl die gene ook het hoogste bedrag had- alsof zodat ze/we hem niet meer verdenken.

Zonnebloem ja die twijfel heb ik dus ook. Hij wilde natuurlijk graag een hoog bedrag. Dus of mol of afvaller. Ik had punten op hem en Annick 🀣. (Ook vanwege het voorstukje van volgende week).

Straks is Anke de mol ofzo.