Wie wil er weer mee doen met een poule?
Wie is de mol 2025
[verwijderd]
Ja leuk! Zal straks de app even downloaden
Ik heb een link, zal ik die gewoon in dit topic zetten? Dan kan wel iedereen mee doen die wil , evt ook mensen van buiten de site?
Leuk, maar is het niet 2023?
Aries oeps gaat lekker meteen op 1 januari
Heb overal 23 van gemaakt
Leuk, ik heb me aangemeld
Ik doe ook mee! Leuk, ik heb er zin in. Maar ik ben niet heel fanatiek.
Vanavond begint het weer!!
Ik heb dus echt geen idee. Denk dat ik de eerste 15 min afwacht en dan stem? Of nu alvast iets in zet en dan evt nog aanpas.
Wie zou eruit gaan denken jullie vandaag? Andere tactiek.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Honkeytonk Wie zou eruit gaan denken jullie vandaag
Daniel. Mijn kinderen hebben allebei enorm veel punten op hem, want hij heeft een suspicious hoofd
Gezien ik graag een keer onze poule wil winnen, mag hij er uit.
Sorry Daniel, het is niet persoonlijk, ik ken je totaal niet.
Ik ken er volgens mij maar een paar
[verwijderd]
Ik heb mijn punten trouwens ingezet op basis van het telefoon-filmpje.
https://fb.watch/hVupuu7sQK/
Ik spreid nog over 4: ik vind het hele kleine lachje van Soy verdacht (ik wil sowieso trouwens dat hij de finale haalt, ik vind hem zo'n schatje! Had een mini-crush op hem in het perfecte plaatje) en de houding van Annick.
Maar tegelijkertijd denk ik dat de regie dat nooit zo duidelijk in beeld zou brengen, dus daarom heb ik ook punten op Sarah, omdat ze op basis van de eerste indruk me een leuk type lijkt om de mol te zijn, en nog op iemand waarvan ik al niet eens meer weet wie. Tot zover mijn zeer onprofessionele manier van beoordelen
Ik vind de eerste aflevering altijd gewoon een soort Russisch roulette. Punten inzetten omdat iemand een verdachte baard heeft of een rare pink op de groepsfoto ofzo. Vooral een kwestie van geluk hebben nog dat ze er niet uit vliegen..
Ik heb maar wat gedaan
Ik heb ook maar wat gedaan. Het is nu sowieso een gok.
Ik heb er ook maar wat gekozen op basis van de voorstelfilmpjes.
Samen met mijn jongste kijk ik ook. Hij heeft de app. Ik heb geen idee hoe dat verder werkt.
Ben benieuwd. Wel een leuk begin.
[verwijderd]
Ik begin al onderaan in de poule
Ik realiseerde me halverwege de aflevering pas dat ik punten op de afvaller had gezet omdat die als 2 druppels water op H's bff lijkt. Dat was dus niet de juiste tactiek