Bloem ik ga dit jaar voor de klassieke theorieën:
Eerste afleveringen niet veel in beeld geweest: Sor (en Rian)
Follow the money: Sor (en Fons)
Er zijn meer redenen waarom ik op Sor zit, maar niet onderbouwd, meer speculatie.
Muziek thema's, pastel tinten die steeds terug blijven komen, mol-ik met de pinata opdracht..
Ook denk ik dat de mol wél de envelop open wilde maken, om te voorkomen dat er 3000 bij zou komen, en dan de rest (zoals kees) er maar grote bedragen uit laten trekken.
Kees lijkt te veel op mijn ex schoonvader, dus die kan ik niet serieus nemen als mol (goede reden toch? 😂)
Fons is gewoon irritant en moet er uit.
Er zijn overigens wel dingen waarbij ik Kees als mol zou kunnen zien hoor, met name vanwege de terugkom-theorie. Ik las ergens dat het thema dit jaar terugkeren is: opnieuw in Mexico, Dennis weening, de topito's, en er is al eerder een Kees (of Jeroen) als mol geweest. Dus dat zou kunnen. En hij heeft bepaalde opmerkingen gemaakt dat ik het wel heel erg gaaf zou vinden om een mol met zó veel lef te zien.
Maar voor mij is het allemaal net niet voldoende om hem te verdenken.
De eerste helft is Anna mijn bij-mol geweest (vanwege de maskeropdracht foto), nu is Rian het. Dus aan het einde heb ik sowieso genoeg punten op een van hen om de thuis-poule te winnen. Alleen als het Kees is verlies ik.