Noordeling Zonnebloem bedankt, nu heb ik gewonnen 😋 Ik was vorige week vergeten punten in te zetten. Voor t eerst sinds jaren dat ik op de goede Mol zat.
Nescio Had het niet verwacht, zat op Rosario. Wel straf dat hij al vanaf aflevering 2 op Anna zat en er niet meer van afweek. Dat Babs niet doorhad dat er iets niet klopte aan dat telefoontje van Dennis 😂 en hoe Kees de mol eigenlijk flink aan het faciliteren was. Volgend jaar hopelijk wat frissere kandidaten.
Vulpen Nescio Nee ik ook niet, had haar na aflevering 1 afgeschreven vanwege het vrijstellingsplan. Toch een beetje flauw om het zo te spelen... Maar die Babs ja 🤣
smax Ik zat al vrij in het begin op Anna n.a.v. dat spel met de schilderijen en ze allemaal andere getallen noemde. Even twee afleveringen op Kees gezeten en toen weer terug naar Anna. Ik vond het een leuk seizoen juist!
CrazyCatLady Mamabeertje ja, maar ik vraag me af of dat misschien door zijn gehoor komt? Ik weet dat hij gehoorapparaten heeft, en op basis van wat ik weet van mijn vader is het dan erg moeilijk om te filteren met veel herrie rondom je heen.
Vulpen CrazyCatLady Ik dacht echt dat hij de mol was, leek me zo moeilijk voor hem om alles voldoende mee te krijgen... Maar toch prima gelukt uiteindelijk!
Honkeytonk https://app.wieisdemol.avrotros.nl/join?token=5AFSB-A7CA9 Voor diegene die mee willen doen en erover te kletsen! Zaterdag start het weer!
Puzzelstukje Honkeytonk ik kijk het eigenlijk niet vaak maar ik doe wel mee! Leuk! Ik ben er alleen niet goed in.
CrazyCatLady Ik vond het een beetje een saaie eerste aflevering 😶 De plottwist had ik al voorspeld, dus zo shokking vond ik die nou ook niet. Ik had gehoopt op 2 mollen 😏
Honkeytonk Ik had niks gelezen vooraf, dus de plottwist vond ik wel leuk, maar ik zit nu wel in een soort tunnel, in mijn optiek kunnen het nu 1 of max 2 mensen zijn 😂 Ik vond de eerste opdracht wel echt leuk. Dat was echt een lekkere mindfuck.
Vulpen Honkeytonk Ik vond de eerste opdracht wel echt leuk. Dat was echt een lekkere mindfuck. Hmm ik vond het een beetje flauw, voegde naar mijn mening weinig toe. De echte opdracht vond ik wel leuk 🙂