Ik weeg weer 62 kilo! Ik was door mijn ziek zijn afgegleden naar 59 kilo maar dat is dus niet om aan te zien aangezien ik 1.77 m ben. Ik krijg dan een heel smal gezicht. 62 is in elk geval het gewicht wat ik minimaal wil hebben, ik schommel altijd beetje tussen 62-64. Veel meer lukt vooralsnog nooit behalve als ik zwanger ben. Minder is altijd slecht want dan gaan mensen vragen of het wel goed gaat. Maar goed nu was er een oorzaak voor dus prima maar ik ben blij dat het er weer aan zit.
Ik heb de afgelopen periode ook niet gesport behalve wandelen en yin yoga. Vorige week wel begonnen met daarbij een actievere yoga en idee is wel om in de komende maanden weer te beginnen met circuit training. Dan word ik ook wat gespierder en sterker weer dat staat me ook gezonder.
Ik ben nu op gewicht door vaker kleine dingen te eten op de dag. Ik kreeg eten niet goed weg maar dit gaat goed. Dus ik ben heel blij eigenlijk.
Wat ook helpt is dat ik weer energie heb voor kokkerellen en dingen maken. Weer experimenten met ontbijtjes etc.