Miek89 Wat een rollercoaster zitten jullie in, heel veel sterkte. Goed dat je van je af schrijft đ
Marloes80 De neuroloog belde vanochtend al vroeg, heel erg fijn. Gisteravond hebben ze overleg gehad met het ziekenhuis in Tilburg. Ook zij zeggen dat het kwaadaardig oogt en willen sowieso eerst een biopt nemen. Neuroloog Breda verwacht dat ze vandaag nog wel bellen om de afspraak te maken. Als de klachten weer opspelen kunnen/moeten we meteen bellen naar de afdeling, dan kan er gestart worden met medicatie.
LilyMilie Marloes80 Heel veel sterkte! Ze zullen binnen nu en zeer binnenkort alles uit de kast trekken om je man weer op te lappen. Een hele dikke knuffel, en ik hoop dat jullie als gezin warme armen om jullie heen hebben deze periode <3
iMoeder Marloes80 Wat een achtbaan kom je dan in terecht. Denk inderdaad fijn om het van je af te kunnen schrijven nu en komende periode. En fijn dat er nu wel zo voortvarend gehandeld word. Wel ellende dat dit hele circus nu samen hangt met de feestdagen. Zijn zijn ouders ook nog betrokken?
Marloes80 iMoeder Nee, zijn ouders zijn overleden en daar hadden we bovendien geen contact mee. Hij heeft nog 1 zus, die is niet op de hoogte.
Zonnebloem Wat heftig allemaal zeg, ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Misschien wil je het over een tijdje allemaal eens terug lezen. Vaak vergeet je dingen en dan is het fijn dat je het ergens hebt opgeschreven. Ik denk aan jullie.
Vulpen Marloes80 Fijn dat ze meteen doorpakken nu. Wat een rare kerst gaat dit voor jullie zijn. En lastig voor je jongens hoor đ
Manque Heel veel sterkte @Marloes80 Hoe gaat het nu met je man, heeft hij nog klachten? Hopelijk snel duidelijkheid.
Marloes80 Manque Lichamelijk niet, maar ik vind zijn gedrag wel anders. De tumor zit in het gebied waar de executieve functies zitten. Hij is zich daar zelf overigens niet bewust van.
Honkeytonk Heel veel sterkte @Marloes80 , fijn dat de ze vroeg belde. Hopelijk kan het biopt snel.plaats vinden en zo behandeling snel starten.
Nescio Jeetje wat heftig allemaal. Heel veel sterkte voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd. Hopelijk kan de behandeling snel starten! Ik denk aan jullie.
June Sterkte voor jullie als gezin. Ik hoop dat ze snel een fijne minst belastende behandeling kunnen starten. Ik denk aan jullie.
Marloes80 Tilburg heeft al gebeld vanmiddag! Ze gaan voortvarend aan de slag. 27e afspraak met neurochirurg 28e naar de anesthesist en verpleegkundige 1e melden voor opname en mri 2e operatie Zo fijn al die data.
Trees Marloes80 wat fijn dat het snel is! Spannend ook voor jullie allemaal. Ik begrijp dat het operatief goed te verwijderen is of hebben ze daar nog geen uitspraken over gedaan? Marloes80 De tumor zit in het gebied waar de executieve functies zitten. Hij is zich daar zelf overigens niet bewust van. Frontaal in de hersenen? Dat is inderdaad een vervelende plek đ.
Dahlia Marloes80 zeker fijn al die datums! Heel veel sterkte, liefde en kracht gewenst. Neem de dagen zoals het gaat, kijk met je hart en laat je gevoel er zijn â¤ī¸
Huggybird Marloes80 fijn dat er een planning is en ze vlot aanpakken. Ik denk aan jullie en hoop op veel goed nieuws.đđŧ
Zonnebloem Marloes80 dat is inderdaad heel fijn!đ En de operatie is gelukkig al snel. hoe gaat het op dit moment met jouw?