[verwijderd] Ja bij mij is dat ook getest op mijn 14e geloof ik. Ik heb ook in Ede gelopen toen 🙂 Vanaf mijn 15e aan de melatonine gezeten (5mg) alleen daar op mijn 16e chronische vermoeidheid door gekregen. Toen een jaar thuis geweest en daarna langzaam wat opgekrabbeld, maar eigenlijk nooit meer de oude geworden. Na mijn bruiloft gestopt ivm kinderwens en toen pas erachter gekomen hoeveel beter ik me voelde zonder.. Eigenlijk daardoor nooit meer begonnen, ondanks de problemen toen de kinderen er eenmaal waren.
Begin dit jaar wel in huidige woonplaats naar het ziekenhuis geweest omdat ik het echt niet meer trok. Nu heb ik weer melatonine, maar 1 mg ipv 5. En ik slik dit alleen als ik vroeg op moet, dus ong. de helft van de week. Ik kan er zeker vroeger door inslapen (tussen 23 en 24u ipv normaal tussen 1-3, dus het helpt me zeker tot nu toe. Begin volgend jaar weer evalueren bij de neuroloog, maar wat mij betreft is dit een goede optie zo.
Mijn jongste wordt in mei 4, dus gaat vanaf dan naar school. Al is het straks sowieso anders als mijn scheiding rond is en ik een ander huis heb, dan heb ik ook dagen en weekenden zonder kinderen, dus dat zal voor wat betreft mijn slapen ook wel schelen. (Mijn dochter is best vaak 's nachts wakker en komt dan altijd naar mij toe, nooit naar papa, dus mijn uren worden ook nogal eens onderbroken, en ik slaap veel dieper als ze er niet zijn, dan weet ik dat ik niet op hoef te letten..) Daarentegen zijn er ook weken dat ik ze van woensdag tot zondag alleen heb, dus dat lijkt me ook wel pittig.. Even zien hoe dat straks allemaal gaat 🙂