[verwijderd] Ja ik merk tot nu toe nog geen vermoeidheidssignalen, dus dat hou ik goed in de gaten. Bij mij is juist het inslapen het probleem, vandaar dat de melatonine daarbij helpt.. Maar ik snap niet dat die rotzooi zo te verkrijgen is hoor of dat ze het overal instoppen.. Wat mij betreft hoort dat gewoon onder controle van een arts te zijn.
Lijkt me ook lastig als je dan juist niet meer verder kan slapen!
Ik vond het vooral irritant als ik net om 1u eindelijk sliep en mijn dochter mij om 1.15 wakker kwam maken.. #dood voel je je dan, en dat 4x per nacht, heeft ze een jaar volgehouden ongeveer, toen kon je mij ook wegdragen hoor. Ik bracht haar dan 's ochtends naar school, ging terug naar bed, zette zoontje op de ipad en sliep dan nog van 9 tot 11, anders kwam ik de dag niet meer door..
Bij mij is er wel een slaapstoornis vastgesteld (DSPS), dat is aangeboren, zit ook in de familie. Dus in die zin wel een oorzaak ja.. Op zich valt het mee hoeveel last ik van de scheiding heb, voornamelijk omdat ik opgelucht ben dat de kogel door de kerk is zeg maar, dus qua ritme blijft het ongeveer gelijk. Ik lig er niet wakker van 's nachts ofzo..