Trees LilyMilie ik ben hier de afgelopen dagen wat minder actief geweest. Ik heb het misschien gemist, maar is er wat gevonden op de eeg?
Vulpen Kan je vriend morgen mee? Ik denk dat die shakes wel een goed idee zijn. Lastig hè, om te eten met stress 🙁 Heel veel sterkte morgen.
Jules Honkeytonk ohhnee en nu je kleine meisje ook nog in het ziekenhuis 😢). Wat een stress zeg alles bij elkaar. Ik vind je heel sterk en dapper, je laat je niet gek maken. Ik hoop net als iedereen dat er snel duidelijkheid komt en dat je weer kunt aansterken. 🍀
Snoeki Wat spannend allemaal. Hopelijk valt het mee met de spannende tijden die eraan komen volgens je gevoel. Succes en sterkte morgen❤️.hopelijk komen jullie iets meer te weten.
Tantetil LilyMilie ah dat meen je niet!! Ik hoop dat je deze week nog een andere afspraak kan krijgen.
Zonnebloem LilyMilie dat meen je niet. 😱 Kan je desnoods geen telefonische afspraak krijgen met een andere neuroloog?
Vulpen LilyMilie Neeeee 🙁 Ik zou echt gaan huilen aan de telefoon. Hopelijk kunnen ze nog iets fixen, een telefonische afspraak tussendoor of zo, in elk geval íéts waardoor je wat meer duidelijkheid krijgt.
LilyMilie Cactusje geen idee. Ze bellen me terug. Normaal gaat het annuleren via de assistent en administratie, dat is niet gebeurd dus ze denkt dat het berichtje van de neuroloog zelf kwam gisteravond.
Huggybird LilyMilie aaahh nee!!!!! 😡 Ik hoop dat je snel met dikke voorrang een nieuwe afspraak hebt🙏🏼
LilyMilie De neuroloog gaat ergens deze week voor 3 weken op vakantie. Ik hoop echt dat ik een afspraak kan krijgen voor voor die tijd 😞
Miek89 LilyMilie nee! Ik hoop heel hard dat je ergens wordt tussen gedrukt. Dit duurt al zo ontzettend lang😳
Koekie83 Ik lees nu pas over alle fysieke/medische zorgen waar je meer worstelt. Wat een ontzettende spannende tijd. Heel veel sterkte. Goed dat je een topic aan hebt gemaakt; schrijf vooral van je af. En mega ruk dat de afspraak is geannuleerd... 🙁