Trees Ik ben hier denk ik gewoon niet voor gemaakt. Ik wil bewegen, dingen ondernemen, in mijn tuin prutsen, sociaal doen etc. Ik word hier echt heel lamlendig, bleh en ook best wel een beetje onredelijk van 🤐. I
Ja precies dat. Ik kan ook gewoon echt heel moeilijk stil zitten überhaupt. Er is een reden dat ik vrijwel geen tv kijk en een bioscoop film al een uitdaging vind. 😬
Ik moest daar pas geleden nog aan denken. Mijn oudste zit opnieuw in het diagnose traject adhd. Hij heeft al 6 jaar geen medicatie meer gebruikt maar wil weer starten. Dat moet nu dus allemaal in het volwassenen traject. Nou ja lang verhaal kort, ik had samen met hem een gesprek met zijn behandelaar om een vragenlijst door te nemen. Die van welke problemen je nu hebt en in hoeverre dat in de kindertijd al was. En nu weet ik al helemaal zeker dat ik gewoon echt adhd heb. Ik kon alles ook voor mezelf afvinken en voorbeelden uit m’n kindertijd bedenken. (Wil dat ook echt dit jaar gaan doen voor mezelf, diagnose traject).
Een paar van de vragen gingen hier dus over, oa heb je vaak het gevoel dat je bezig moet blijven, kun je moeilijk stoppen met dingen als je bezig bent (ja!!! Ga eigenlijk standaard te laat naar bed hierdoor), zoek je vaak redenen om op te staan en te lopen in situaties op bijv werk of school, waarbij dat niet gepast is? Ja!! Ik hoorde mezelf gelijk tegen mn collega’s zeggen, nee hoor, ik hoef niks, ik ga straks zelf wel even om koffie. 🤣🤣