iMoeder precies! Sowieso een tia gericht op één specifiek lichaamsdeel is al hartstikke zeldzaam. Normaliter is het een veel grotere oppervlakte van een lichaamshelft. En dan is het toevallig ook nog dat deel van mijn lijf wat een paar dagen geleden nog de vorm van een ingedeukte aardappel had na een recente apexresectie. Ik geloof er ook geen zak van.
Na een nacht van een soort van slapen ben ik nog meer klaar ermee. Sorry voor het off-topic gaan, maar ik ben echt ongelooflijk klaar met dit gedoe elke keer. Ik dacht ook weer even goed bezig te zijn om voor de zekerheid toch even te overleggen met de kaakchirurg, ondanks dat mijn eerste neiging was om het vooral niet te doen. Serieus mijn eigen bedachte hypothese was dus ook dat het te maken had met zenuwen die weer ruimte kregen. Volgens de kaakchirurg was dit onzin, maar de neuroloog opperde dit ook als mogelijkheid en lijkt mij nog steeds het meest logisch.
En mijn kaak doet sinds vannacht ook weer veel meer pijn. Alleen van het idee al dat de mogelijkheid er is, dat ik volgende week weer naar het ziekenhuis moet om dit te laten beoordelen, word ik al gek. Laat dit enkel een korte laatste opleving zijn, want ik geloof niet dat ik nog meer medisch gedoe trek. Voorlopig negeer ik het even en hopelijk wordt het de komende dagen weer beter 🤞🏻