Bob_Ross Mijn tijd komt weer als de kinderen wat groter zijn of als ik wat meer ruimte heb na mijn studie.
Mijn meiden waren ook wat ouder toen ik voor het eerst weer alleen op pad ging. Maakte het allemaal net wat makkelijker vond ik. Op een gegeven moment was het ook vooral doen, want anders kwam er altijd wat tussen of was het net niet het juiste moment enz. Als je tzt weer ruimte voelt, gewoon iets plannen. Al is het maar voor 1 nacht en niet zo spectaculair. Uiteindelijk maakt dat helemaal niks uit.
Sevenof9 Ik had waarschijnlijk een mars fractuur
Deze heb ik waarschijnlijk ook een keer gehad toen ik het een goed idee vond om 15km te gaan rennen op barefoot schoenen, terwijl ik dat nog niet gewend was. Daar kun je inderdaad nauwelijks op verder lopen.
Wel gave plannen hebben jullie! Wat spannend allemaal zeg. Relaxte aan zo wandeling is dat je het ook nog last minute kan regelen. Ik ben heel benieuwd waar jullie staan en zijn komende zomer.
Sevenof9 Ik wil ook foto's delen maar krijg een foutmelding 🙁
Jammer. Ik vind wandel en kampeerfotos altijd iets kneuterig en gezellig hebben. Altijd leuk om te zien.
We hebben net bedacht dat we ons hier voor gaan opgeven. Is weer eens een ander soort wandeling 😝. Ik kan nog niet zover lopen (ben asn het opbouwen) en dit is niet zover.