[verwijderd] en even een heel blij bericht erachteraan, want I is natuurlijk wel stikzenuwachtig, sociale angst, groep onbekenden (1 leerling van elke school) etc.
Er is gewoon een kans dat die compleet in paniek raakt en het alsnog fout gaat..
Maar in het bevestigingsmailtje stond dat er nog 2 plaatsen vrij waren, en als wij iemand kenden die ook interesse had, of we dan die link konden doorsturen.
Nu heeft I vanaf de kleuterschool al een meisje waarmee die al vanaf de kleuterschool heel goed bevriend is, maar die in groep 6 verhuisde. Maar dat is echt zo'n vriendschap van ze kunnen elkaar maanden niet spreken en het zit nog steeds goed zeg maar.
Toevallig is die gisteren 13 geworden (de vereiste leeftijd) en ik weet dat zij ook gek is op muziek, dus ik heb haar moeder geappt en zij heeft zich meteen aangemeld, en heeft meteen een reactie ontvangen dat ze ook mee mag doen!
Dus voor I is het nu meteen een stuk minder eng, een vertrouwd gezicht erbij, iemand die volledig los staat van het hele pest-trauma en gewoon veilig is.
Dus dat stelt mij ook gerust, de kans dat dit een succeservaring gaat worden en I gaat helpen hun angst te overwinnen is meteen een stuk groter! 🥰