Trees Pimpelmeesje dat wil ik wel horen 😉 Volgens mij krijg ik toch geen griep. Het was gisteren denk ik toch nog een nawee van het weekend. Ik hoef ook niet te hoesten etc. Met een beetje mazzel blijft deze griep mij bespaard.
Vulpen [verwijderd] 'De sinaasappels kostten 1 euro, de kiwi's waren per stuk 20 cent. Hoeveel kost 5 kilo stoofperen?'
Vulpen Pimpelmeesje Mamabeertje Nu heb ik m'n som door jullie nog helemaal zitten maken ook, dat was nooit mijn bedoeling 🤣 Ik kom ook uit op 2 euro. Goede deal trouwens @Mamabeertje. Ik haalde vandaag een beschimmelde aubergine en zompige te bruine kastanjechampignons uit de koelkast 🤮
Manque De oudste van mijn zus is heel creatief. Ik gaf hem net een mandarijn en het eerste wat hij zegt is: "Wat een mooie! Die ga ik natekenen!" 😍🥰
Marshmallow Kreeg net een appje van mijn beste vriendin dat ik mijn brievenbus moet checken vandaag. Vanmorgen heb ik een kaartje in haar brievenbus gedaan. Zo leuk 🙂
Vulpen Hooyo-shimbir Ik had Orion gespot. Gewoon met het blote oog. Ik zag nog heel veel meer maar geen idee wat dan 🤣 Jammer dat je zo druk bent, hoop dat je af en toe toch nog even momenten van ontspanning vindt!