Trees LilyMilie Maar zal je net zien dat het een andere griep is weetje... Nee niet zeggen. Ik hoor je niet lalalala ๐ LilyMilie Ik heb zelf ook verhoging en ik hoest al een week. Gisteren en vandaag ook pijn met ademen. Shit zeg! Ik hoop dat je niet al te ziek gaat worden.
LilyMilie Trees Daar heb ik geen tijd voor dus dat gaat niet gebeuren ๐ Trees Nee niet zeggen. Ik hoor je niet lalalala ๐ ik zeg niets! ๐
Pimpelmeesje Trees ik heb wel het idee dat รกls ik griep krijg het echt wel minder heftig is dan bij anderen, of hoe het vroeger ging bij mij
Trees Pimpelmeesje dat wil ik wel horen ๐ Volgens mij krijg ik toch geen griep. Het was gisteren denk ik toch nog een nawee van het weekend. Ik hoef ook niet te hoesten etc. Met een beetje mazzel blijft deze griep mij bespaard.
Mamabeertje Ik heb net รฉรฉn kilo stoofperen, twee kilo sinaasappels en drie kiwi's voor โฌ2 gekocht
Vulpen [verwijderd] 'De sinaasappels kostten 1 euro, de kiwi's waren per stuk 20 cent. Hoeveel kost 5 kilo stoofperen?'
Vulpen Pimpelmeesje Mamabeertje Nu heb ik m'n som door jullie nog helemaal zitten maken ook, dat was nooit mijn bedoeling ๐คฃ Ik kom ook uit op 2 euro. Goede deal trouwens @Mamabeertje. Ik haalde vandaag een beschimmelde aubergine en zompige te bruine kastanjechampignons uit de koelkast ๐คฎ
Manque De oudste van mijn zus is heel creatief. Ik gaf hem net een mandarijn en het eerste wat hij zegt is: "Wat een mooie! Die ga ik natekenen!" ๐๐ฅฐ