Snoeki CrazyCatLady Ik vind het heel knap dat je het kwijt krijgt, maar het klinkt wel logische zo π
Bob_Ross Onze dochter houdt van zingen. Het liefst zo hard mogelijk. Ze verwerkt haar hele dag in haar liedjes als ze 's avonds in bed ligt. Ik vind dat zo ontzettend schattig en leuk. π€© Ik word daar elke dag intens gelukkig van.
Marshmallow E is uitgenodigd voor het feestje van het jongetje waar ze verliefd op is. Dat koppie toen ze het hoorde π₯°. Hij zit nog in groep 2 dus ze ziet hem niet zo vaak meer, maar Γ ls ze hem dan ziet β€οΈ
Huggybird Ik weet niet meer waar er over gesproken werd en door wie maar de tip van ovenreiniger en plasticfolie is echt goud!! π₯³ Nooit meer boenen π₯³ gewoon op de bank zitten en het probleem lost zich op ππ
iMoeder Marshmallow Ik gebruik die van de Kruidvat. Daar gaat het ook bij mij ook goed mee. Ik doe het ook al een tijdje met cling folie erover
Marshmallow 10 jaar geleden dat J en ik op FB deze foto deelden π₯°β€οΈ Het werd alleen 25 juli ipv 5 augustus. Wat gaat de tijd toch snel!
Huggybird Marshmallow nou hij werkt echt fantastisch met plasticfolie erop en dan 3 uurtjes laten zitten. Er waren twee kleine plekjes nog niet weg, die heb ik opnieuw aangestipt en folie erop gedaan na een uurtje waren die ook opgelost. Wel onthouden dat dat erin zit en niet de oven gaan voorverwarmen π dat zou dus echt iets voor ons zijn π
Marshmallow Huggybird Het heeft gewerkt! Ik kon het ook zo weg vegen π Ik denk dat ik de ovenplaat er ook mee ga schoonmaken!
Marshmallow As zaterdag heeft E een feestje en zijn T en ik dus een paar uur samen en nu gaan we naar Harry Potter kijken samen. Zo leuk!
Rietjesbeker Wij wonen niet in een heel kinderrijke buurt, maar er werd toch net aangebeld met de vraag of dochter-van-zeven buiten kwam spelen βΊοΈ
Bob_Ross Ik heb enorm mooie aanbevelingen gehad op Linkedin van oude collega's en interne klanten. Heel blij mee!