Heb je helaas bij ons niet. Ik sta al wel tien jaar op de wachtlijst van picknic voor als ze hier wel komen. Ik hoor er altijd goede verhalen over.
LilyMilie Ook bieden hier niet alles aan online. Ik denk dat het ligt aan het contract dat een leverancier/merk heeft met de supermarktketen.
Ik denk dat dit al een verschil is. Wij doen het bij de jumbo en het assortiment is hetzelfde als in de xxl winkels van jumbo. Het wordt ook rechtstreeks geleverd vanuit het magazijn, dus het is meestal verser dan wat in de winkel ligt. Als er een keer iets niet goed is, stuur je een mail, komen ze persoonlijk een nieuw product brengen uit de winkel icm een bos bloemen of een waardebon. Dit verschilt denk ik wel per jumbo, maar iedereen kent de eigenaar van de jumbo hier en hij is nogal van de klantvriendelijkheid en bosjes bloemen uitdelen. Ook in de winkel zelf deelt hij regelmatig bosjes bloemen uit voor de lol. Het is een beetje vreemde knakker, want hij komt je dan echt de hand te schudden om je te bedanken dat je in zijn winkel winkelt en dan krijg je bloemen.
Zakken chips staan gewoon niet in mijn favolijstje π«£. Dat is de broodnodige zelfbescherming. Als ik het niet zie op mijn scherm, koop ik het ook niet. Ik ken mijzelf namelijk en zou dan inderdaad exact doen wat jij schrijft.
Online let ik veel meer op de kosten, omdat het bedrag continue in beeld staat. Als ik boven een bepaald bedrag kwam, liep ik op het einde mijn online boodschappenmandje weer bij langs en gooide ik eruit wat onnodig was. Zo voorkwam ik ook impulsaankopen.