Marshmallow Trees ja ik snap er ook niets meer van, maar ik wil ze zaterdag wel iets later naar bed doen in de hoop dat ze iig tot half 6 nieuwe tijd slapen 🤪
Trees Marshmallow Rietjesbeker Mijn tactiek is juist om ze zondagochtend om 10 uur nieuwe tijd uit bed te krijgen 🤣.
Liekje81 Hier nooit zo'n last van verzetten van de tijd gelukkig. Vroeger wat meer, maar dat was gewoon een paar dagen en weer klaar. Al dat gedoe de week voorafgaand met eerder/later naar bed vond ik teveel gedoe 😆
Mamabeertje Ik zat er dus vanmorgen over na te denken en toen dacht ik, het zal wel kloppen. Maar dus toch niet 🤣 Liekje81 Hier werkte dat ook niet, dus die moeite bespaar ik mezelf. Ik hoop dat ze me zondagochtend nog even laten liggen.
Marshmallow Liekje81 hier is dochter helaas nog vaak al om 6 uur wakker, maar gelukkig is het volgende week vakantie vind ik het toch iets minder erg. Nou ja de kinderen hebben vakantie ik niet 🤪
Toch6 Liekje81 ik doe er ook niks mee. Zondag gewoon gelijk in het nieuwe ritme en klaar. Werkt al 14 jaar zo. Maar ik heb gelukkig ook geen kind dat om 6u vrijwillig uit bed stapt, dat scheelt vast ook wel. Kleintjes hebben nu vakantie en voor 8u hoor ik ze niet
Liekje81 Marshmallow ja was hier tot vorig jaar ook hoor. Inmiddels is het rond 7 en soms zelfs later. Ze ligt wel altijd pas na 21 te slapen. Heeft niet zoveel slaap nodig. Je doet er niks aan helaas.
Marshmallow Liekje81 nee haha. Oudste slaapt ook steeds vaker tot later, dus ik heb goede hoop voor de jongste. Hier ook 10 uur slaap nodig maximaal. Ach ja ik moet maar wat extra koffie drinken vanaf zondag 🤣
Bob_Ross Trees Ja echt heel leuk. Ik weet nog dat jij jaren geleden helemaal verzot was op een Garmin. Volgens mij een witte ofzo. Dat denk ik nog steeds aan bij een Garmin haha.
Trees Bob_Ross ik had toen inderdaad een beige/ lichtbruine Garmin. Inmiddels heb ik de opvolger van mijn type en ben daar ook enorm blij mee. Ik ben benieuwd welke type je krijgt. Er zijn volgens mij geen slechte Garmins, dus je zit sowieso goed.
Honkeytonk Hier doe ik ook niks aan de wisseling. Ze zijn nu om 6 uur wakker dat zal volgende week wel een paar dagen vroeger zijn. Hoewel ze nu vakantie hebben en vaak pas laat liggen, en ook later wakker zijn , kunnen we gewoon door in dat ritme 🤣
Rietjesbeker Honkeytonk dat is dan wel een voordeel van vakantie voor de wisseling... Hoef je er automatisch niet veel mee 😝
Hopsatee Hier hebben we zaterdag een feestje en een oppas dus ik vraag of ze ze wat later in bed legt 🤪
Marshmallow De 2 ontbrekende lego stukjes zijn binnen dus ik kan éindelijk verder met mijn lego set 🥳
Pimpelmeesje Mijn schoenen zijn altijd drama. Met een instabiel lijf helpen goede schoenen, maar vind ze maar eens... en dan heb je goede en dan is t model er natuurlijk uit als ze op zijn 😢 Na heel veel online gezoek vandaag naar bever geweest, en zo fijn geholpen! 🥳
Huggybird Pimpelmeesje omg!!! Volgens mij heb ik jou dus gezien vandaag!!! In Arnhem bij cotten club!!!! Kan dat?
Huggybird Pimpelmeesje hahaha bij de paskamers! Jij kwam het pashokje uit en ik dacht ‘🤔wat een bekend gezicht….’ Maar ik kon je zo snel niet plaatsen, een ouder van school? Iemand uit mijn woonplaats? 🤔🤔🤔🤔 dus heb niets gezegd🙈 Ik was met mijn nichtjes en dochter shoppen.
Pimpelmeesje Huggybird haha ik dacht jij herkende mij aan de rolstoel. Ik had je totaal niet gezien maar ik tune ook alles uit als ik in een winkel ben ><
Rietjesbeker Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik per persoon voor Sinterklaas heb aangeschaft. Want vorig jaar wist ik het niet meer en toen had ik uiteindelijk wat te veel... 😬 Maar dit jaar is er overzicht! ☺️