CrazyCatLady Ik heb echt zo'n lekkere middag gehad! Eerst in de zon lekker wat gelezen, en toen het weer omsloeg chocolade aardbeien met H gemaakt, en vervolgens met I mijn lego plantjes gebouwd. Ik wou dat het altijd vakantie was 🫣
Pimpelmeesje Vanmorgen mee geweest naar logopedie van man. Erg goed gesprek en heel nuttig geweest denk ik 🙂
[verwijderd] Ik ben lekker naar de kapper geweest! Heb een shag haircut laten knippen, dus met flink wat lagen. En voor de leuk nog een sidecut. #vastgeenmidlifecrisis
Noordeling [verwijderd] je bestand waarschijnlijk te groot (had ik pas) oplossing was een screenshot van je foto maken en die plaatsten.
[verwijderd] [verwijderd] @Noordeling Dankje! @Nescio de shag cut komt er nog niet echt mooi uit, maar misschien moet mn haar ff wennen. Het voelt nu als gewoon langig haar met veel lagen. Maar ook dat is prima.
[verwijderd] Vandaag een enorm leuke middag gehad met dochter. We hebben zoon weggebracht naar scoutingkamp en toen zijn we samen langs de rivier gaan lunchen en bootjes kijken. Morgen gaan we samen nog een dag op pad. Zin in!
Huggybird Ik stond in mijn bh en onderbroek voor de manueel therapeut nadat ik net verteld had dat ik 35,5 kilo ben afgevallen. Ze riep ‘wauw!! Wat heeft jouw huid het goed gehouden!!’ Meestal hebben mensen dan veel vel over maar jij niet. Ik heb wel slapper vel hoor maar niet van die flappen zeg maar. Ben ik wel blij mee 🙃
Rietjesbeker Dochter zit nu in het laatste groepje voor afzwemmen! En nu duimen dat ze het haalt voor de zomervakantie (A, B en C diploma in één)🤞
Honkeytonk Rietjesbeker ohh spannend! Dan doen onze kinderen ook zo in 1x abc misschien wel hetzelfde systeem (starfish)? Dan zou het wel haalbaar zijn!
Rietjesbeker Honkeytonk wij zitten bij superspetters. Maar we gaan het zien. Ze hoeft van mij hoe dan ook geen bandjes meer om deze zomer (dit had de zwemjuf ook al aangegeven). En dat is uiteindelijk voor haar het prettigste aan alles.