Toch6 Zonnebloem heb tijdje terug al gevraagd of ik kostgeld mocht vragen 🤣 Noem dr ook weleens mn pleegdochter 🤭
Zonnebloem Onze oudste heeft nu een bmx les om te kijken of hij het leuk vind.- hij had gister een sport clinic waarbij hij ook mocht BMX-en en wilde direct zijn mountainbike inruilen voor een bmx fiets😬, hij heeft er talent voor dus ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. 🥰
CrazyCatLady Ik heb echt zo'n lekkere middag gehad! Eerst in de zon lekker wat gelezen, en toen het weer omsloeg chocolade aardbeien met H gemaakt, en vervolgens met I mijn lego plantjes gebouwd. Ik wou dat het altijd vakantie was 🫣
Pimpelmeesje Vanmorgen mee geweest naar logopedie van man. Erg goed gesprek en heel nuttig geweest denk ik 🙂
[verwijderd] Ik ben lekker naar de kapper geweest! Heb een shag haircut laten knippen, dus met flink wat lagen. En voor de leuk nog een sidecut. #vastgeenmidlifecrisis
Noordeling [verwijderd] je bestand waarschijnlijk te groot (had ik pas) oplossing was een screenshot van je foto maken en die plaatsten.
[verwijderd] [verwijderd] @Noordeling Dankje! @Nescio de shag cut komt er nog niet echt mooi uit, maar misschien moet mn haar ff wennen. Het voelt nu als gewoon langig haar met veel lagen. Maar ook dat is prima.
[verwijderd] Vandaag een enorm leuke middag gehad met dochter. We hebben zoon weggebracht naar scoutingkamp en toen zijn we samen langs de rivier gaan lunchen en bootjes kijken. Morgen gaan we samen nog een dag op pad. Zin in!