[verwijderd] Soms moet je even aan jezelf denken, juist om een betere moeder te zijn.
Huilen mag, en snap dat het niet goed voelt, maar je hebt het even nodig!
Dikke knuffelโค๏ธ

[verwijderd] dikke knuffel, de anderen zeggen het al, maar juist omdat je voor jezelf kiest ben je nu een goede moeder. Zelf bijtanken en even voor jezelf kiezen is zoooo belangrijk!

Sterkte met de hele situatie @[verwijderd]. Het is ook niet niks allemaal.

Ik ben stiekem wel blij dat het speelafspraakje van mij dochter weer voorbij is. Ze hebben heel gezellig gespeeld, maar ik vind de rust in huis ook weer erg fijn.

[verwijderd] Sterkte! Huilen is goed hoor, beter dan eindeloos met opgekropte spanning rondlopen.

Ik baal ontzettend van de littekens van mijn zoon. Ze zijn ook alle 4 zo zichtbaar ๐Ÿ™

• [verwijderd]

Normaal doe ik bovenlichaam of onderlichaam met trainen. Vandaag allebei. Biecht: ik ben gesloopt.

[verwijderd] ik heb vandaag een combinatie krachttraining/HIIT cardio gedaan. Ging best lekker. Toen de trap op om te douchen, kwam serieus bijna de trap niet op. Toen nog een trap naar zolder om mijn kleding te pakken.... Morgen fietsen naar mijn werk, ik vrees voor erge spierpijn ๐Ÿ˜‰

• [verwijderd]

Diazz Je weet wat er gaat gebeuren hรฉ?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Zal ik de 1ste zijn die het gaat vragen? haha

• Diazz hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Nou idd.. @Diazz.. Dit is de tweede dooie mus als je hem nu niet op t net gooit. ๐Ÿ˜’

• [verwijderd]

Diazz Gelukkig ben ik niet zo nieuwsgierig๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ซ

• Diazz vindt dit leuk

Gรชnant, gรชnant.
          Ik moest vrij nodig naar de wc in de trein. Maar dat is vies, dus ik wil snel naar huis. Kom ik bij mโ€™n auto, moet ik krabben. En plassen. Zo ontzettend nodig!
          Er was verder niemand op de parkeerplaats (12 uur s nachts) dus ik heb tussen twee autoโ€™s in mโ€™n plasje gedaan ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜Š๐Ÿคซ๐Ÿ˜ถ๐Ÿ™ˆ

ik schaam me dood.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Diazz Helemaal niet gezien!! ๐Ÿ˜‚ Thanks.