Kom we gaan koekjes bakken...nu al spijt van!

#afwas/rommel 😭
#hadnetallesopgeruimd
#dommeik

Maar wel een blij kind 😁

vanochtend voelde ik mij behoorlijk grieperig. Man heeft besloten een dag thuis te blijven zodat hij voor de kinderen kon zorgen. Ik voelde mij naar een paar uur al stukken beter maar heb dit niet gezegd omdat ik het wel lekker vind dat er eens voor mij word gezorgd😂🙈

Vitamientjuh
    arme man is de hele dag al aan het rennen en vliegen! Heeft de pech dat de oudste 2 ook nog eens sport hebben vandaag😂.
    Nu ziet en ervaart hij een keer wat ik al die tijd doe voor hij normaal om 19:00 thuis komt en aan tafel aanschuift.

• [verwijderd]

Getver.. Waarschijnlijk een examen verziekt. Ben heel verrast als ik hem wel heb gehaald.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Super dat je dit durft te posten!
    Dat is zo mooi van internet. Je kunt anoniem blijven en toch je ware ik laten zien.

Heel goed dat je er aan gaat werken. Ik hoop dat het je veel te bieden heeft.

• [verwijderd]

[verwijderd] geef je groot gelijk. Ik lig 's avonds met een roze eenhoorn met geïntegreerde kruik op de bank.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dat ik gek word van mijzelf.
    'Iedereen' zag het schijnbaar aankomen behalve ikzelf of ik wilde het niet zien.
    Alles komt er nu uit.
    (Verwijderd.)

[verwijderd] je mag je gevoel ook hebben, het is hartstikke heftig, je zit nog vol hormonen, bent hartstikke moe en alle spanning komt los. En dat is helemaal prima!
      Sterkte!

• [verwijderd]

@[verwijderd] ❤

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@[verwijderd] juist dit maakt dat je een sterke en geweldig en moeder bent!
      ❤ dikke knuffel!

• [verwijderd]

[verwijderd] Ah dikke knuffel. Leuk dat iedereen het snapt, maar kan me voorstellen dat je het niet goed vindt voelen.

[verwijderd] je doet t super goed meis! Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en vanavond weer naar je meisje! En laat alles er maar uitkomen! ❤

@[verwijderd] een dikke knuffel voor jou.