• [verwijderd]

Diazz nu zijn we nog jaloerser 😜. Gefeliciteerd nog!

• Diazz hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Had deze 'stilte' niet verwacht. Zoon op school, baby is een fijne baby en ik heb dus heel veel rust en tijd. Wat ga ik ermee doen? Overvalt me toch wel een beetje 😫

@[verwijderd] : Vriendinnen uitnodigen, vakantie plannen, uit lunchen? Als dat kan, met de diamond painting van @Zara75 helpen zodat ze over 2 jaar klaar is ipv 4 πŸ˜‹, bingewatchen.

[verwijderd] Niet nodig, want de prijs voor de andere goede slapers betaal ik nu😜
    Ze slapen allemaal nog steeds veel, maar ze lopen helaas niet op zonne-energie zoals ikπŸ˜†

• [verwijderd]

Ben al thuis maar wacht nog even een uurtje met dochter halen en drink rustig thee en kijk mijn serie 🀭

Op mijn werk kun je een 'healthcheck' doen, dan meten ze je cholesterol en glucose en vetpercentage en dat soort dingen. En nu weet ik niet of ik dat nu zou moeten doen, zodat ik weet wat de stand van zaken is en ik gemotiveerd word om er wat aan te doen, of dat ik het juist niet moet doen want wat niet weet wat niet deert en zo. Aan de ene kant wil ik m'n kop niet in het zand steken en aan de andere kant ben ik bang dat het me alleen stress oplevert. Hm...

• [verwijderd]

Ik werd vanmorgen boos wakker op mijn dochter
    omdat ik had gedroomd dat ze met een klasgenootje prankcalls had gemaakt, en pizza had besteld voor al het ikea personeel. En wie kon de rekening van 8 miljoen betalen? πŸ™„

• [verwijderd]

Robije het kostte me echt veel moeite om om te schakelen, maar gelukkig kon ze er zelf uiteindelijk ook wel om lachen!

• [verwijderd]

Een serieuze biecht...
        Ik had me, toen ik hier lid werd, voorgenomen meer te reageren en mee te doen dan op zp.
        Maar ik doe dat niet echt, omdat ik denk dat toch niemand op mijn bijdrage of mening zit te wachten, dat niemand mij interessant vindt.
        Ik krijg binnenkort (weer) hulp om aan die onzekerheid en het minderwaardigheidsgevoel te werken want ik ben er goed klaar mee!
        Misschien is dat nog wel een grotere biecht, dat ik het zo enorm zat ben me altijd ondergeschikt te voelen, en het idee te hebben dat ik niet mee tel en niets waard ben. Waarom ben ik gaan geloven dat dit waar is, alleen omdat een paar mensen me dit (iets te vaak en te lang) hebben wijs gemaakt?

Ik biecht ook op dat ik het heel spannend vind dit te posten maar ik doe het toch... πŸ₯Ί

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] dapper dat je het toch doet!!! En ja, je mag je laten horen hier, ook jouw mening is veel waard. Succes meid en een dikke knuffel!

[verwijderd]

Niemand "kent" je hier. Je hoeft je daardoor juist niet te verschuilen. Je bent bang dat iemand al een oordeel heeft voordat je iets hebt uitgesproken en dat moet je los gaan laten. Natuurlijk heel makkelijk gezegd naar het is al heel goed dat je hulp erbij gaat vragen!

Alles wat je zegt tegen iemand wordt gefilterd door degene die het hoort. Hoe het op wordt gevat ligt volledig aan de situatie, aan degene tegen wie je het zegt en in welke bui deze persoon is.

Begin bij het begin en dat heb je nu gedaan! Een biecht is trouwens een grote stap en daar heb je moed voor nodig!

Je bent goed bezig, geef jezelf wat meer de vrijheid om jezelf te laten zien! Jij mag er ook zijn πŸ™‚

[verwijderd] nu ben ik niet echt onzeker en voel mij niet minderwaardig. Maar herken het gevoel van posten wel. Soms heb ik al een verhaal getypt maar plaats het vervolgens niet. Nu ben ik wel onzeker over hoe ik iets schrijf omdat ik ontzettend slecht in grammatica ben. En er hier een hoop leden van de grammatica politie zijn.

Ik hoop dat je doormiddel van goede hulp je weer zekerder gaat voelen.

• [verwijderd]

Heh, wat lief van jullie, dankje!!! πŸ™πŸ™
          In mijn hoofd weet ik wel dat ik net zo goed als ieder ander mag zeggen wat ik denk, vind en voel maar omdat dat voorheen zo de kop in is gedrukt denk ik inderdaad bij voorbaat al dat het toch wel verkeerd wordt opgevat of dat ik er op word afgerekend. En dat is onzin want hoe kan ik dat überhaupt weten? Dan ben ik toch voor een ander aan het denken en invullen en daar heb ik dan écht geen recht op (dat kan de ander immers heel prima zelf 😊).
          Ooit was ik hier heel anders in hoor, was ik niet vies van een goede discussie en durfde ik mijzelf te laten horen en zien.
          Tot ik een relatie kreeg met een narcist en nu zit ik dus hier mee.
          Hopelijk gaat deze keer emdr wΓ©l helpen!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind jouw berichten altijd heel erg waardevol, en ik kan alleen maar zeggen dat ik erg blij ben dat je toen wel op mijn post hebt gereageerd en ik je daardoor hier beter heb leren kennen. Jij mag er absoluut zijn en ik hoop dat de emdr jou gaat leren inzien dat je een prachtig mooi mens bent, want dat ben je waard!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind het heel dapper dat je dit toch durft! Is stap 1! Daar is het forum toch ook voor, om verschillende meningen te lezen en discussies te voeren. En jouw mening mag er ook zeker zijn!

[verwijderd] ik vind het juist heel leuk als je reageert! Jouw reacties zijn zeker wel waardevol, ik zou het heel jammer vinden als je stopt met reageren. En wel knap dat je dit op durft te biechten!

• [verwijderd]

Heh, zeg, hou es op, dadelijk ga ik weer jankenπŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ί
            Nee maar serieus, het doet me zo goed dit te lezen πŸ˜ŠπŸ™πŸŒΉ
            Ik ben, zeker de laatste weken, heel erg bezig met acceptatie, zelfbeeld en opnieuw uitvinden wie ik ben en dit hier delen is daar best een heel belangrijke stap in. Hoe eng ik het ook vind, maar jullie reacties helpen me goed, ik vind ze heel waardevol!

@[verwijderd] Ik vind jouw berichten ook waardevol en zou het jammer vinden als je stopt met reageren. Je lijkt mij een hartstikke fijn en oprecht mens πŸ™‚