Softbasegaming Mn man verslaat zich zรณ belachelijk vaak. Bijna wel 1x per week. Hij moet 7 uur beginnen een uur rijden, kom ik na mn nachtdienst (had m 5.15 gebeld..) thuis om 7.30 ligt ie gewoon nog in bed. Kreeg bijna een hart verknettering ๐ ๐ฅ
[verwijderd] Manque Zou leuk zijn, maar helaas, die kwam er al bij voor de blog van Vulpen online kwam. ๐
Lumihiutale Omg.. Lekkere vriendin ben ik.. Ik ben gewoon de verjaardag van 2 vriendinnen vergeten ๐ข Ik voel me echt zo schuldig..
Honkeytonk man is werken, oudste naar de opvang, Baby slaapt naast me in de box en ik zit met chocolade oude afleveringen van de voice kids te kijken ๐ ๐ lekker maandagochtend ๐
Huggybird Ik heb de PlayStation van mijn dochter afgesloten en los gekoppeld en met de headset en controllers in onze kast met beddengoed verstopt. Ze gaat de laatste tijd zo slordig met haar sleutels om... Vorige week kwam ik thuis staat de schuurdeur wagenwijd open met de schuur sleutel en achterdeur sleutel in het slot....Vandaag zat toen ik thuis kwam de voordeur sleutel in het slot... vanaf de staat duidelijk te zien.... ze is al een half uur thuis maar heeft nog niets door, dus ik had de i-pad ook op moeten bergen.... daar zit ze nu op...
Torretjeee Huggybird ik laat ook altijd mijn sleutels in de voordeur zitten ๐. Dan bellen er mensen aan om te zeggen dat mijn sleutel er nog in zit.
Vulpen Huggybird Ik hoop dat je strategie werkt. Kan me goed voorstellen dat je daar razend van wordt!
Huggybird Torretjeee maar dan ben je nog thuis, dochter was niet thuis, ze was via de voordeur binnen gekomen, sleutel er in laten zitten, en via de achterdeur er weer uit om te gaan spelen....
Torretjeee Huggybird ja is ook gewoon niet handig. Mijn ouders werden er vroeger ook al gek van. Was ook altijd mijn fiets sleutel kwijt.
[verwijderd] Ik heb een sleutelverklikker. Ik ben ze ook vaak kwijt Andere biecht: ik kijk Corgi, een kinderfilm. Ik vind hem zo grappig
iMoeder Ik vergeet al mijn hele leven van alles en als kind was ik ook altijd alles kwijt. Gelukkig gaven mijn ouders er niet ook nog eens straf voor. Want ik vond het al irritant genoeg en kon er gewoon echt niks aan doen. Ik vermoed ondertussen al een tijdje dat ik ADD heb.
[verwijderd] Ik weet hoe enorm klein de kans is om iets te winnen via social media, zeker op een pagina met 2 miljoen volgers, maar ik heb het meest perfecte cadeau voor F allertijden gezien en die winactie is de enige manier om hem te krijgen ๐
Ansji Ik word nogal staking-moe! Kon ik eerst sympathie opbrengen, vind ik dat nu steeds moeilijker worden doordat niet de regering maar steeds meer mensen aan de zijlijn er de dupe van zijn.
[verwijderd] Lumihiutale een gesigneerd kookboek van Amaury Guichon! (Die pattisier in Las Vegas die al die chocolade sculpturen maakt, weet niet of je die kent?) F is daar mega fan van, is haar held ๐
[verwijderd] [verwijderd] Wat is de pagina, wat moeten we doen? Als we met meer mensen liken voor F dan heb je meer kans ๐
Lumihiutale [verwijderd] Goed idee! Als we nou allemaal meedoen voor @[verwijderd] dan moet het lukken toch? ๐