Marshmallow Niet echt een biecht, wel stom. Ik heb het (opvouwbare) kattenreismandje ergens neergelegd, op een vermoed ik toen logische plek, maar heb gewoon geen idee waar. Morgen afspraak met da die ik dus moet afzeggen ☺️🙈
Louelle81 Tantetil Nooit echt over nagedacht, dacht misschien speciale stoffen ofzo, geen bont hoor😫😂😂. Maar ben 38 en was mn eigen kleding al sinds 21 ofzo, had het wel moeten weten haha.
[verwijderd] Ik vraag mij weleens af of ik bij jullie de indruk wek een rans-aap te zijn met mijn schimmelige voegen en 2 weken doen met beddengoed. Of heel lui, omdat ik mijn man de ramen laat wassen of de was laat doen op vakantie? Mijn biecht is dat ik mij soms nogal afwijkend voel als ik topics lees over wassen, handdoekengebruik en bedden verschonen. Ik dacht altijd dat ik hier heel gemiddeld in was 😬.
Vulpen [verwijderd] Ik doe ook 2 weken met beddengoed hoor! En de ramen heb ik hier nog nooit gewassen, voor buiten hebben we glazenwassers👍🏼 Je moet jezelf gewoon milieubewust noemen😎
Liekje81 [verwijderd] Nee hoor, je bent niet de enige! Ik vind juist de mensen die veel poetsen afwijken, haha.
Rietjesbeker [verwijderd] neh, ik mis ook een schoonmaak gen. En ik praat ook niet zo mee over schoonmaken enzo, valt ook weinig te vertellen 😬
Sevenof9 [verwijderd] oh ik ben net zoals jij daarin hoor. Lekker belangrijk, ik ga liever iets leuks doen dan de hele tijd wassen en schoonmaken.
Ysabella Sevenof9 maar als je het elke dag bijhoud ben je echt max een uurtje ander half uur bezig. Althans ik. Ik heb tijd zat om “leuke” dingen te doen. Alleen niet tussen 08.00 en 9.30 in de ochtend. En misschien vinden anderen dat veel, maar ik ben natuurlijk elke dag thuis dus alles word hier ook gewoon viezer dan wanneer je elke dag werkt en de kinderen op school zitten.
Mamabeertje [verwijderd] Ik voel me ook vaak afwijkend hoor en daarom reageer ik dan maar niet. Schoonmaken is niet mijn ding, maar ik vind het ook gewoon onhandig schoonmaken met kinderen in de buurt.
[verwijderd] [verwijderd] nee hoor! Mijn motto is er een van: We leven nog, dus het zal allemaal wel meevallen met de hoeveelheid bacteriën 😉
Robije [verwijderd] dan ben ik net zo een ransaap 🤣🤣🤣bedden doen we om en om, ene week die van ons, andere week die van dochters. Was doe ik als er een wasmand vol is. Ben ontzettend lui dus doe zo min mogelijk in het huishouden.
Torretjeee Hopsatee ik kan dan weer stressen van een rommelig vies huis. Maar opruimen en schoonmaken ho maar. Ja een keer in de zoveel tijd, en dan iedereen in huis beschuldigen van vieslapperij. Als een dolle door het huis en iedereen moet dan verplicht meedoen en ze moeten beloven voortaan op te ruimen. Ik beloof mijzelf dat ik alles bij hou en op tijd schoonmaak. Dat gebeurd nooit dus wordt alles weer rommelig en vies tot de volgende uitbraak!