• [verwijderd]

Rietjesbeker schoonzusje weet het wel, de anderen nog niet. Wat we precies gaan doen weet ik niet maar het is met overnachting in een tent, we gaan naar het strand (of iets met zwemmen), uiteten, dansen, er komt een stripper. De volgende dag gaan we iets van een sport doen volgens mij. Het is dus een lange 2 dagen met allerlei gedoe. Hartstikke leuk als je dat doet met vrienden, maar ik ben geen vrienden dus het is gewoon uitzitten voor mij.

Ik zit idd te denken aan buikgriep, maar dan moet ik mijn vriend ook meekrijgen in het complot en die zit me te pushen om wel te gaan 😒

• [verwijderd]

iMoeder even langsgaan zit er niet in. We verzamelen ergens en gaan dan met de groep ver rijden om daar een weekend te doen.

[verwijderd] En zeggen dat je niet wilt omdat je zwanger bent en geen Vietnamees spreekt is geen optie? Lijkt mij voldoende excuus...

• [verwijderd]

Vreselijk. Ik zou niet gaan. Ik heb laatst het vrijgezellenfeest van een vriendin afgezegd met een smoes dat ik moest werken. Ik kende ook de meeste mensen niet en had geen zin in wat ze gingen doen. Ik heb drie kleine kinderen en een baan. Ik slaap liever.

• [verwijderd]

Vulpen als ik ruzie wil dan moet ik dat zeggen 😛

[verwijderd] oh wat een nachtmerrie ook, twee (!) van die hysterische drukke dagen. Ik snap echt dat je niet wilt, dat lijkt mij ook niks. Moet ik voor de eerlijkheid wel bij zeggen dat ik sowieso niks hebt met 'showers', niet voor een bruiloft en niet voor een baby.

[verwijderd] wat voor gevoel had je aan t begin van t plannen van t vrijgezellenweekend?

Kunnen t niet de hormonen zijn dat je nu extra negatief ertegen over staat? En in t begin dacht geen zin maar we gaan er iets leuk van maken?

Heb je een goede band met je schoonzus?

• [verwijderd]

Rietjesbeker Ja zo doen zij dat. Bij mijn andere schoonzus was het ook zo maar toen wist ik dat dus niet. Ik had niets bij me qua tandenborstel of schone kleding.
            We gingen na bergklimmen uiteten, iedereen begon zich mooi te maken en ik liep in mijn korte vieze broek. Ik wist niet dat ik spullen mee moest nemen. Mijn Frans was toen ook nog slecht dus ik kon echt niets verstaan van de hele avond. Het was echt heel vervelend.
            Door die ervaring zie ik ook erg tegenop dit weekend.

• [verwijderd]

Dahlia nee ik wilde toen ook al niet, haha, maar ik dacht: 1 avond moet kunnen. Maar het blijkt dus weer een weekend te worden.
            Ik kan prima met mijn schoonzusje door 1 deur, we gaan ook wel eens weg met ze. Maar een hele groep Vietnamese dames.. dat is teveel. Ik pas daar niet bij.

[verwijderd] begrijpelijk. Zeker als t een weekend is wat niet echt helemaal duidelijk was. Heb je het er wel eens met je schoonzus over gehad dat je je niet op je gemak voelt in die groep? Anders is die link denk ik wel snel gelegd voor haar als je met een smoesje komt. Ik ben altijd bang dat er meer problemen komen van afzeggen dan gaan. Voor jou is t 2 dagen afzien maar als er ruzie van komt is t voor 2 mensen lange tijd afzien.

• [verwijderd]

Dahlia Nee nooit verteld natuurlijk, zo krijg je ruzie. Afzeggen kan ook eigenlijk niet.
                Ik denk dat ik uiteindelijk ook wel ga. Maar ik zie er echt tegenop.. 🙁

[verwijderd] Jeetje wat erg!! 😱😱
                  Nee ik snap dat je daar geen zin in hebt zeg. Je zou er bijna een ziekenhuis opname voor overhebben...
                  In gesprek met je man dan maar. Dat je echt niet kunt opbrengen om te gaan en hij je helpt met de smoes.

[verwijderd] Oh ik snap heel goed dat je hier tegen op ziet hoor. Is het een optie om wel mee te gaan maar na het eten te zeggen dat jij je echt niet lekker voelt en terug gaat naar de tent? Dan kan je in ieder geval het avond gedeelte met dansen en stripper overslaan. Of vindt je dat net het leukste stukje ? 😂

[verwijderd] tuurlijk kan afzeggen wel, je bent zwanger dus smoesjes zat. Als het nou een hele goede vriendin was, zou ik wel zeggen probeer het gewoon. Ik vind strippers trouwens echt verschrikkelijk....Ik zou mij vreselijk opgelaten voelen.

[verwijderd] O. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie band precies is maar dat klinkt nogal overgevoelig vanuit haar. Maar ik ben kampioen nee-zeggen dus waarschijnlijk zie ik wat sociale conventies over het hoofd 😉

• [verwijderd]

Vulpen het is een groepscultuurdingetje. Afzeggen zonder goede reden heeft gewoon consequenties.

Rietjesbeker đŸ¤ŖđŸ¤Ŗ

Robije dankzij jouw bericht heb ik net met zoon naar de winkel gestuurd voor een doosje.

• Robije hebben hierop gereageerd.

Marloes80 heel goed!Ik vind bij de normale magnums het ijs wat erin zit niet zo lekker, bij deze wel... Ik ga de vriezer in t nieuwe huis alvast aanzetten en inslaan (zijn 2e gratis bij de vomar).

Voor het eerst sinds eind maart slapen vriend en ik weer samen in 1 bed! Ik vond het alleen slapen wel fijn 😂