Ik heb gegoogeld op 'tintelingen hoofd', dat kun je ook beter niet doen
De biechtstoel π
Ga ik weer hoor! Tranen rollen om domme dingen (love island nl)
[verwijderd]
Ik voel paniek op komen bij het idee dat ik overmorgen weer moet gaan werken.
Ik heb Magnum white chocolate & cookies gekocht en heb dochter wijsgemaakt dat zij ze niet mag omdat er drank in zit. Hopelijk gaat ze niet de verpakking nakijken.
Hoop ook dat man voorlopig uit de vriezer blijft.
Robije Mijn nieuwe verslaving. Zo lekker! Ik wil ook dat iedereen thuis eraf blijft
[verwijderd] Dat is wel heel vervelend! Waar kijk je zo tegen op als ik vragen mag?
[verwijderd] Echt vervelend dat je je zo voelt. Ik herken het heel erg. Ben nu 3 weken aan het werk na mijn verlof en ik voelde mij weer zo nog niet klaar voor. Ik hoop dat het iets is waar ik gewoon even doorheen moet. Na mijn andere 2 zwangerschappen nooit zo erg gehad.
Wat is het precies waar je zo tegen op ziet? Het werken zelf of specifiek deze baan bij dit bedrijf?
Ik heb gisteravond voor de 2e keer shadowhunters af gekeken
[verwijderd]
We hebben afgelopen weekeind een nieuwe bank gekocht. De bank wordt pas in september geleverd, maar uit pure enthousiasme heb ik gisteren meteen nieuwe kussens en plaids gekocht. Die heb ik vervolgens op zolder verstopt voor mijn man, want ik weet zeker dat hij het onzin vindt om nu al kussens te kopen, terwijl het nog maanden duurt voor de bank komt.
[verwijderd]
[verwijderd] Hehe, herkenbaar
[verwijderd]
Cactusje jamaar dat mag, dat is ook gewoon een supergoeie serie!!!
Ga ik binnenkort ook weer doen hoor
[verwijderd]
Biecht: dit weekend het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje en ik wil echt niet gaan. Ik heb weinig met haar vrienden. Andere cultuur, andere interesses, andere taal (en dan bedoel ik niet Frans maar Vietnamees). De enige reden waarom ik uitgenodigd ben is omdat ik aangetrouwde familie ben maar ik hoor daar helemaal niet. Ik kan mezelf ook niet gezellig drinken want zwanger.
Ik ben nu smoesjes aan het verzinnen om niet te hoeven gaan.
[verwijderd] wat gaan ze doen? En ze weten nog niet dat je zwanger bent toch? Anders kon je het daar op gooien (ik ben zooooooo moe steeds!). Verzwik je enkel, laat iets vallen op je grote teen (niet te hard), heb ineens een enorme hoofdpijn of buikgriep...
Of doe een deel mee en ga daarna, al dan niet met een smoesje, naar huis. Ben je er bij geweest, goede kant getoont en kan je dan wat anders doen.
[verwijderd] Wat @Rietjesbeker zegt zou ik doen; even langsgaan, begin van het feest. Kado geven etc (als dat gebruikelijk is). Daarna jezelf excuseren met mega hoofdpijn, buikgriep, weet ik veel.
[verwijderd]
Nou ja, supergoed vind ik wel weer een heel groot woord eigenlijk. Het is meer om de mooie mannen en ik heb een zwak voor zulke liefdesverhalen.. lijkt het eindelijk te gaan gebeuren komt er weer wat tussen..