• [verwijderd]

Kipsate Meca
Ik voel mij emotioneel en lichamelijk intens moe.
Mijn man en ik werken langs elkaar heen (beide onregelmatige diensten). Dus ik sta er altijd alleen voor wat betreft de zorg van onze pittige zoon. Daarbij is er een collega die momenteel alles bekritiseert wat ik doe. Ik voel mij door haar ook echt waardeloos in mijn beroep.
Hoef ik niet te werken, dan heb ik het gevoel alles aan te kunnen, ook onze zoon.
Maar zodra werk erbij komt, is het gewoon teveel.

[verwijderd] Echt naar dat je je zo voelt. Is dit iets wat je met je leidinggevende kan bespreken? Als het echt niet gaat dan gaat het niet he. Niet te lang over je grenzen heen blijven gaan, dan ben je alleen maar verder van huis.

[verwijderd] oh meid, maar dat is geen goeie situatie hoor. Heb je er al eens over gesproken op je werk?

[verwijderd] hebben jullie op het werk ook een vertrouwenspersoon, mocht je het gevoel hebben niet te kunnen praten met je leidinggevende (als je dat wel kunt, morgen doen!)

• [verwijderd]

Dit klinkt als op de lange duur een recept voor overspannenheid/burnout.
    Aan de bel trekken hoor!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik schaam mij diep.
    Ik dacht een vrij kleine garderobbe te hebben, maar bij het uitzoeken van mijn hangkast kwam ik 17!!! jurkjes tegen.. Dan zijn de drie lange jurken, de jurk die ik nu aan heb en mijn partnerschapsjurk nog niet meegeteld.. πŸ™

Het erge is dat ik ze echt allemaal mooi vind.

(Ik heb hele smalle hangers, zodat er meer in past. πŸ™ˆ)

Edit: en nog een te grote jurk die ik bewaar voor een evt zwangerschap.

• [verwijderd]

[verwijderd] Het erge is dat ik ze echt allemaal mooi vind.

πŸ˜‚

Vrouw schaam je diep! Dat je ze ook nog mooi vindt, gaat wel erg ver 😜.

[verwijderd] Oef dat klinkt niet goed!! Luister aub naar je lichaam en geest. Ik heb dat niet gedaan en ben daardoor een hernia rijker. Dus kan je alleen maar zeggen laat het niet zover komen. Kies voor jezelf en je gezin. Ga in gesprek met je leidinggevende en meldt je eventueel ziek. Sterkte πŸ€

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd]
        Haha echt he! Ik ga ze ook gewoon ALLEMAAL houden. 🀣
        Deze week zelfs nog twee nieuwe gekocht. πŸ™ˆ

Five feet apart πŸ‘‰ tranen met tuiten ☺️😭

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Meca @Honkeytonk @[verwijderd] @Rietjesbeker @Kipsate
          Bedankt voor jullie reacties, voelt fijn om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen.
          Na mijn bevalling heb ik een hele zware periode gehad, mijn manager weet hiervan en onze planner geeft mij iedere maand weer een prachtig rooster. Ik neem sinds april 4uur osv op en voelde mij voor mijn vakantie goed.
          Het lijkt nu weer even op 10 stappen achter uit.
          Voel me een waardeloze moeder omdat ik er morgen niet voor onze zoon kan zijn.

Wb de ene collega gaat het lastig worden, ze is zo een beetje de rechterhand van de manager. Ik hou mij een beetje gedeisd en zag dat ik voorlopig niet met haar samen hoef te werken.

Even slikken en weer door gaan....

• [verwijderd]

F is ziek en ik vind dat altijd zo eng.
            Het is echt niks heel bijzonders, koorts en overgeven, maar tegelijkertijd voelt dat altijd als een enorme confrontatie dat ik als moeder geen idee heb wat ik eigenlijk doe.. πŸ™ˆ

[verwijderd] Beterschap! Hopelijk voelt ze zich snel beter. En je doet het hartstikke goed als moeder meis! β™‘

• [verwijderd]

Kipsate

Oh ja ik heb het ook maandag zitten kijkenπŸ˜‡

[verwijderd]
              Ik vind het vaak ook wel een beetje eng, helemaal als het imo te lang duurt voor het opknappen in zet. Ik denk dat dat komt omdat we allemaal wel iemand of een verhaal kennen van kindjes die alleen maar een simpel griepje leken te hebben waar het later toch iets heel serieus was.
              En ik ben er van overtuigd dat we allemaal maar wat doen!

[verwijderd] Beterschap! Ik vind dat ook een van de moeilijkste dingen van het ouderschap. Ik wil gewoon dat ze gezond zijn, klaar.