Ysabella oh haha dat is jammer inderdaad 😛 Mjine houdt alleen van hartige snacks dus chocola en ijs etc. is voor mij.

• [verwijderd]

We komen net terug van vakantie en die ellendige schijtpoezen hebben de hele bank en het gloednieuwe wc matje ondergezeken. En het kussen wat vriend van zijn vrienden heeft gehad.
Heel, heel naar, maar stiekem fijn dat ik niet de enige ben die er de balen van heeft. Misschien dringt het eens tot hem door dat dit geen wenselijke situatie is en dat er wat aan die kattem gedaan moet worden.

• [verwijderd]

Louelle81
    Ja echt he.. En om het mooier te maken.. Zoon is hondsbrutaal de hele middag, tussen de post zat een prent voor vriend en vervolgens kan ik bankkussens gaan wassen.. EN krijgt zoon een enorme bloedneus in bed.. Alsof ik niks te wassen had na een week tussen de processierupsen, waarna je AL je kleding op 60 graden moet wassen.

Om te janken gewoon. 😂

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Binnen nu en enkele seconden bega ik een moord op mijn man.

3 straten verderop kunnen ze hem zijn ijsje horen eten. Grrrrr

Verder is ie lief hoor.

[verwijderd] Als je denkt dat het niet erger kan! Balen zeg! Maar ook vervelend voor je zoon! Hopelijk gauw alles aan de kant!

[verwijderd] Dit vind ik ook hatelijk, eigenlijk zelfs walgelijk. Mn moeder kan ik ook horen, lurkt dat ijsje alsof ze aan iets anders lurkt. En zien wil ik het al helemaal niet😂😏

• [verwijderd]

Morgen de HA maar weer bellen, wordt de 4de keer in 3 weken. 😳

• [verwijderd]

Skye
          Het is elke keer wat met die rotbeesten. Ik hoop dat vriend, nu hij zelf erg benadeeld is, er eens wat aan gaat doen.

[verwijderd] poeh zo wil je echt niet thuiskomen zeg!!

Ik zit op de bank tv te kijken met zoon. Ik word maar niet wakker ofzo. Straks maar even actief doen.

Ik heb schoonmoeder niet geaccepteerd op fb. Ze gebruikt een andere voornaam, van een ex? vriendin van zwager omdat ze 13 in een dozijnnaam heeft. Maar die ex?vriendin ken ik niet dus ik heb het verzoek verwijderd. Nadat ik hoorde van man dat het schoonmoeder is 🤐

• [verwijderd]

Toch6 gewoon doen alsof je neus bloed als ze er naar vraagt 😛

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Toch6 o nou probleem opgelost 😆