• [verwijderd]

Tantetil vanaf september! Hoe lang is jouw dochter bezig?

Bij ons moeten ze zolang ze onder de 11 jaar zijn eerst de schildpad, kraanvogel, tijger en draak halen voordat ze door gaan naar geel. Dit om te voorkomen dat ze te snel door de kleuren heen gaan en mentaal nog niet gelijk lopen met de technieken.
M wordt binnenkort 11 dus dit is haar laatste diergraad, F moet de draak nog en dan mag ze ook naar de kleuren.

[verwijderd] ze doet het ook vanaf september. Twee keer per week. Ik heb nog niet gehoord van dierengraden. Misschien ligt het aan de karatestijl. Nora doet shotokan.

• [verwijderd]

Tantetil zou goed kunnen hoor! Misschien zelfs verschillend per school ook.. M&F doen Shito Ryu.

Ik ga nu naar bed. 😇Ik ben echt zo moe. Leuk dagje gehad met dochter naar buitenzwembad en daarna nog zwembad in de tuin. Die zon maakt me altijd moe.

Ik heb nu al ruzie met de iPad van dochter voor het vo . De ICT afdeling van de school regelt het straks zelf maar, ik ben er klaar mee.

Mijn vriend is net terug van de TT camping en ik heb mij boven verstopt voor de kinderen. "Ik doe de was". De jongste heeft een vreetbui en heeft zo zijn eisen wat hij wil... hij is nu bijna anderhalf en heeft nogal een kort lontje.

• [verwijderd]

Ysabella die vraagt zich nog steeds niet af waarom jij zo vaak "de was" moet doen dan? 🤣