Rietjesbeker Van mij ook hoor. De woonkamer is meestal wel aan kant, wantij word kriebelig van troep. Maar het is eigenlijk nooit in het hele huis overal opgeruimd tegelijk.
De biechtstoel ๐
[verwijderd]
Rietjesbeker
Herkenbaar. We hebben een vrij klein huis waar we met zn vieren in leven, waarvan we 3 rommelkonten hebben. (Ik ben nog wel de grootste ). We zijn allebei fulltime aan het werk/studie en het dus gewoon niet bij te houden.
Vanaf 1 mei gaat man een dag minder werken, dus die gaat wat meer oppakken op die dag.
[verwijderd]
Ik sta buiten, net op het randje van de wifi en scroll ondertussen door bol.com.
Wi-Fi valt uit, pagina laadt niet, zegt bol.com tegen mij: geen zorgen, het ligt aan ons, niet aan jou!
Ik, met tranen die opkomen: maar het ligt wel aan mij!!!!
Volgens mij moet ik ongesteld worden
Rietjesbeker hier precies hetzelfde. Er ligt altijd wel ergens een stapel 'dit moet ik opruimen, maar even geen zin in'.
[verwijderd]
Ik wil hรฉรฉl graag de Barbie film zien
Man regelt heel lief dat ik maandag niet zelf naar huis hoef te rijden maar mijn broer. En ik vind het stom, ik wil niet afhankelijk zijn. Maar ik weet ook wel dat (bijna) 3u rijden echt onverstandig is als ik me zo voel. Maar toch is het stom
Vorig jaar gestopt met werk met een (halve) burnout.
Ik kom nu achter achterstallig administratie/ dingen die ik door had moeten geven.
- Ik heb daar nu stress van. Niet geslapen ik ben misselijk echt mijn hele lijf is er van ondersteboven.
- Ik kan wel janken.
- Ik ben bang dat het veel geld gaat kosten en mijn man gaat flippen. En ik geef hem geen ongelijk.
June ach dit heb je toch niet expres gedaan . Je hoofd zat vol en dan lukt het gewoon niet om overal aan te denken. Hartstikke naar voor je en ik zou hier ook enorm stress van hebben. Kan je vandaag al wat zaken regelen, zodat je in ieder geval duidelijkheid krijgt over wat precies de financiรซle โschadeโ is? Ik hoop dat het heel erg meevalt en geef ook bij je man aan dat je je al erg naar over voelt. Boos zijn voegt niks toe. Knuffel
[verwijderd]
June dat is heel erg kut. Kan je er snel achterkomen wat de consequenties zijn?
Een plan van aanpak maken, is het mogelijk om terugwerkende kracht nog informatie aan te leveren?
Jullie zijn lief!
Ik heb de eerste hobbel genomen.
Met terugwerkende kracht de gegevens ingevoerd.
Erachter komen dat ik nog geld kan aanvragen.
Nu wachten op de beslissing maar ik heb daar wel goede hoop over.
[verwijderd]
June super dat dat kon!
Ik voel me echt de sukkel in onze relatie. Ik ben slim maar dit soort dingen kan ik niet.
Mijn man is zo gestructureerd. Ik ben een grote chaoot. Ik vermoed echt een add variant bij mij. Die door mijn burn-out alleen maar meer naar voren is gekomen. Ik kan het niet meer maskeren.
Ik heb vanmorgen binnen 2 minuten de lippen van mijn dochter gelabelloot omdat ik het compleet vergeten was.
"mama, dat heb je al gedaan hoor" Ik wist het niet meer
Voel me nu een stuk rustiger.
- Bijgewerkt
Ik kijk net om me heen.... Ik zou bijna een foto van de tafel maken. Ik zit te werken en tegelijk te lunchen en tussendoor twee kaarten te schrijven en een shirt te repareren (en nu te forummen). Ehhh
Ik loop altijd vast met feestdagen weekenden, zoals Kerst en Pasen. Als ik kinderloos zou zijn, dan deed ik er echt helemaal niets aan. Maar ja, de kinderen vinden het leuk, en alles voor de kids he
Ik kan dus niet boodschappen doen voor dit soort dagen. Ik ben echt een kip zonder kop. Ik weet niet wat we gaan doen, wat ik in huis moet halen. Komen er mensen langs, gaan wij ergens naar toe? En ik kan mijn gewone boodschappen niet tegelijk doen met mijn feestdagen boodschappen. Ik spoor tijdens deze dagen echt niet
Ik ben dus vandaag 2x naar de supermarkt geweest. Eรฉn keer voor het avondeten voor vandaag en morgen en nog een keer voor "feestdagen boodschappen". Maar ik weet helemaal niet wat dat laatste moet gaan zijn, dus ik pak "alles" wat op een Paas-iets lijkt. En dan hoop ik maar dat dat bij elkaar een beetje een leuk ontbijtje wordt en dat ik s'avonds ook nog wat te eten heb.
June Ik voel me echt de sukkel in onze relatie. Ik ben slim maar dit soort dingen kan ik niet.
Ik zeg altijd dat ik gewoon zo slim ben dat mijn hoofd teveel zijwegen kan nemen. Vind ik wel een mooi excuus .
Maar irritant is het wel. Mijn man is ook niet erg gestructureerd, dus dan valt het van mij wat minder op. Overweeg je om te onderzoeken of er mogelijk sprake is van add?