• [verwijderd]

Dochter wordt net huilend wakker, man is naar haar om te troosten maar klinkt niet of het makkelijk gaat. Ik probeer het geluid te negeren omdat ik geen zin heb om te helpen 🀨

[verwijderd] Lief van je maar ik heb echt totaal geen verwachtingen hoor. Ik snap dat het natuurlijk een leuk verhaal is zo op deze manier, en wie houd er nou niet van een leuk verhaal. Maar ik ben daar een beetje te nuchter voor. πŸ˜‹

• [verwijderd]

Ik biecht op dat ik toch een beetje bang ben nu. Ik heb al jaren een vreemde moedervlek heb die om de haverklap verandert of verdwijnt en weer terug komt. Ik heb hem al verschillende keren na laten kijken en steeds hoor ik van de huisarts dat het niks is, maar nu is hij weer veranderd dus ik heb er een moedervlekapp overheen gegooid en die geeft aan dat het foute boel is.. hij ziet er ook echt niet normaal uit, maar nou moet ik dus weer naar de huisarts en ik vind het eng.

[verwijderd] als de arts weer aangeeft dat het niks is, kan je toch vragen of hij/zij hem alsnog weg haalt? Voor jouw gemoedsrust?

• [verwijderd]

Pimpelmeesje ja dat ga ik inderdaad ook doen, maar ik haal me nu echt het ergste in mijn hoofd zeg maar 😢

Ik word af en toe gek van die avondspits: uit werk komen met huilende jengelende kinderen die niets meer willen en zelf ook moe zijn...pfff Op sommige dagen als vandaag verlang ik terug naar de tijd dat in alleen mezelf had om me druk over te maken.

Niet echt natuurlijk want ze zijn supercute maar ik ben gewoon zo moeeeeeeee

Hopsatee
        Pfoe ja herkenbaar! Na een lange dag werken naar de opvang racen, kinderen in de auto, snel naar huis, thuis meteen koken, eten, kinderen op bed, opruimen etcetc.. 😩😩

En dan heb je ook nog van die dagen er tussen dat de kinderen moe en vervelend zijn. Nou.. dan kun je mij echt wegdragen hoor..

SYRV Jaa vandaag hadden we echt een huil concert! De oudste had last van zijn duim (maar was gewoon moe) en niks was goed en de jongste wilde de hele tijd opgetild worden. Ik dacht ineens jemig wat stressvol dit πŸ˜‚πŸ˜‚ Gelukkig ben ik niet alleen!

Hopsatee Zo herkenbaar! Eten maken, eten, naar bed, opruimen. Voordat iedereen gegeten heeft en schoon gestreken in bed ligt ben je uren verder. En dat gezeur soms aan je hoofd terwijl je net van werk komt. Hou gewoon even allemaal je mond ja!

Bovenstaande past trouwens ook perfect in het ongegeneerd klagen topic😜

Ik heb vandaag voor een paar meter de auto gepakt omdat ik geen zin had in drama met de peuter die ineens ( zoals zij zelf zegt) haar benen gebroken heeft.
          Heerlijk dramavrij ritje van 1 minuut πŸ‘ŒπŸ»

Ik heb de oudste ziek gemeld.. de jongste had besloten dat het speeltijd was van 02.15 tot 04.30πŸ˜‘

Heb me wekker half slapend uitgedrukt en ben pas rond 08.45 wakker geworden🀐

Hooyo-shimbir Als ze geen zin ( meer) heeft om te lopen roept ze dat haar benen gebroken zijn. Ik mag dan zelfs even voelen, want ja, ze zijn dan Γ©cht gebroken...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kom we gaan koekjes bakken...nu al spijt van!

#afwas/rommel 😭
            #hadnetallesopgeruimd
            #dommeik

Maar wel een blij kind 😁

vanochtend voelde ik mij behoorlijk grieperig. Man heeft besloten een dag thuis te blijven zodat hij voor de kinderen kon zorgen. Ik voelde mij naar een paar uur al stukken beter maar heb dit niet gezegd omdat ik het wel lekker vind dat er eens voor mij word gezorgdπŸ˜‚πŸ™ˆ