Ysabella
Mijn man heeft structuur nodig zijn we inmiddels achter ( veel gesprekken gehad met psychiater, verpleegkundige) hij heeft ook medicijnen. Dit sleept al jaren aan inmiddels en het ging weer helemaal mis toen hij in december vorig jaar 5 weken vakantie had.( veel piekeren,angstaanvallen)
Het gaat met pieken en dalen. Gelukkig heeft hij “ makkelijk” werk in de buitendienst en werkt nu 3 uur per dag. Smorgens is zijn angst het ergste.
Maar als hij thuis is wil hij in bed of zit hij de hele tijd buiten te roken op dit moment. Eigenlijk net een zombie,geen contact mee te krijgen.
Ik weet dat hij er niks aan kan doen maar irriteer me soms dood en het begint mij echt op te breken dat ik werkelijk waar aan alles moet denken en regelen.
Gelukkig wel een lieve vader.
Hij krijgt nu 6 uur per week thuisbegeleiding, het begint deze week echt. Dus ben benieuwd. Wel al gesprekken gehad hoor. Incl. een hele lieve oudere dame die langskwam om de WMO aanvraag te beoordelen.
Ik denk er maar niet teveel over na dat de situatie eigenlijk best erg is.
Er is ook al een aanvraag gedaan voor de WIA omdat hij al zo lang ziek is.
@iMoeder ik ben dan geen alleenstaande moeder maar wat je beschrijft komt wel een beetje op hetzelfde neer, eigenlijk zorg ik alleen voor mijn man en is er op dit moment niet echt sprake van een gelijkwaardige relatie.
Mag het niet zeggen maar soms zou ik wel eens willen dat hij gewoon eens een weekje uit huis zou zijn.
Denk dat het een stuk relaxter zou zijn...
Ook een dikke knuffel voor jou en hou mezelf altijd maar voor dat ieder huisje zijn kruisje heeft en dat de buitenkant vaak niet zo is als het lijkt!