Lumihiutale Pff ik ga heel blij zijn als het kinderfeestje van mijn dochter afgelopen is om 17 uur π
[verwijderd] [verwijderd] ach meissie. Wat naar! Daar is wel alles dubbel op. Ga ff liggen en uitrusten. π
Robije Ik ben alleen thuis, man is aan t klussen, oudste op een feestje en de jongste wilde bij Mn ouders blijven, ik ga dus even lekker languit op de bank en waarschijnlijk even in slaap vallen π
Rietjesbeker [verwijderd] ach, dan zit het wel even echt tegen allemaal. Als je vandaag geen tijd meer hebt om te rusten, morgen even een relaxdagje inplannen!
[verwijderd] Rietjesbeker ik heb mijn wijn mee naar boven gesneakt en geniet nu lekker vanaf het balkon terwijl de kinderen nog wel op de barbecue zijn, dus ik heb even een paar uurtjes niks π
[verwijderd] Lumihiutale moe, ben echt kapot... Maar de verdammt ich lieb dich van beneden staat hard genoeg om me nog wel even wakker te houden π€£
[verwijderd] Born2bme wel okΓ© hoor, alleen wat te druk voor mij nu. Maar gratis wijn en eten hielp wel π
[verwijderd] Tantetil jaarlijkse flat-feest! Gemiddelde leeftijd ligt rond de 75, muziek is niet om aan te horen, maar het eten is altijd wel goed en er is voldoende drank om het dragelijk te maken π
[verwijderd] @[verwijderd] Ik hoop dat je vannacht eindelijk een goede nacht maakt. Van alleen al dat slaapgebrek zou ieder mens gek worden en dan ook die andere dingen er nog bij... Kan me heel goed voorstellen dat je dan over zoiets "kleins" als een kapotte deurklink flipt, zeker als je ook nog eens vast zit in een andere ruimte dan je kinderen.
[verwijderd] [verwijderd] dankje, ik hoop het ook.. morgen sowieso uitslapen en blijf de heel de dag in pyjama lopen en niks doen π
[verwijderd] [verwijderd] Mag ik ook nog één ding tegen je zeggen wat misschien een beetje belerend is? Wil jij alsjeblieft uitkijken met (veel) alcohol in combinatie met oxazepam? Want die twee gaan niet zo goed veilig samen. (Maak me eem beetje zorgen.)