[verwijderd] okΓ©, here we go, but don't shoot me haha!
Ik was in jouw stad (kom ik echt nooooit, dus geen idee wat ik daar deed), en kwam toevallig langs een flat waar jij woonde. Onderaan de flat was een soort grote fontein/waterbak met een betonnen rand eromheen. Het was snikheet en die hele rand zat vol met mensen die lekker met hun voeten in het water zaten. En in het water was jouw dochter met een vriendin aan het spelen/zwemmen. Ze leken van een afstandje alleen geen badkleding aan te hebben. Dus ik waarschuwde haar of ze niet beter wat badkleding oid kon aan doen, want dat was wel zo netjes met al die mensen om hun heen, die zo naar ze zaten te kijken. Toen reageerden de meiden heel puber-gepikeerd van: "jawel hoor, kijk we hebben gewoon een bikini aan!"
Maar dat bleek een soort plastic doorzichtige bikini te zijnπ³
Ze zeiden dat die helemaal volgens de laatste mode was, iedereen had zulke bikini's en ik moest me er niet mee bemoeien. Om precies te zijn zouden ze straks naar een strandje gaan vol jongeren en dan zouden ze dit gewoon aanhouden.
Dat leek mij niet het beste idee, dus ik probeerde erop aan te dringen om toch even naar binnen te gaan en om te kleden. Maar nee, dat was echt onzin.
Ergens snapte ik wel dat ze niet naar een random vrouw van een forum wilden luisteren. Dus toen was ik van plan om een oproep te doen op het forum om jouw nummer oid te achterhalen, zodat ik jou op de hoogte kon stellen.
Maar voor ik dat kon doen, waren ze opeens verdwenen. Ze bleken als twee klimmende katjes de flat op te klimmen, naar huis, en opeens hadden ze ook gewoon normale kleding aanππ€£
Ik was zo in de war toen ik wakker werd haha! Allereerst heel apart dat ik dit droom, daarnaast ook gek omdat ik het juist niks voor jouw dochter vindt om in een doorzichtige niets-verhullende plastic bikini te lopen ππ