Vulpen [verwijderd] Echt? Ik zou jou eerder associΓ«ren met lucht vanuit de gedachte dat je veel bezig bent met mindful zijn, beetje spiritueel en zo... Zo zie je maar!
Trees [verwijderd] wat leuk. Ik ga even opzoeken wat het element aarde voor eigenschappen heeft. Bij mij komt er vuur uit. Verbaast mij ook niks. Als ik zelf een element op basis van mijn gevoel had moeten kiezen, dan was dit ook vuur geweest.
June Trees uit de test komt bij mij ook vuur en ik ben boogschutter een vuurteken. En qua chinese horoscoop en vuur aap. Ik ben een en al vuur π
Trees June ik ben ook een boogschutter π₯. Ik ben een haan, maar kan nog niet vinden of ik ook geboren ben in een vuurjaar. [verwijderd] Jij leeft wel bijna op het mobiele randje he.π Ik zoek mijn grenzen zo ver mogelijk op zoals je ziet π€£.
Vulpen June Geinig, ik heb lucht en ik ben Tweelingen, een luchtteken. Maar ik had wel het idee dat ik de vragen ook zo had kunnen invullen dat er aarde of water uit had kunnen komen. Vuur toch niet (hoewel... Als ik aan onze ontmoeting denk π ).
June Trees als ik in dat berichtje op de elementen link klik blijk ik toch een metaal aap. Gelukkig want anders zat ik mezelf erg in de weg. π Hoe ik dan aan de vuur aap kom? Misschien is mijn jongste een vuur aap? Ga het meteen even checken. Yep mijn jongste is een vuur aap. Arm ding.
June Vulpen heb je al een actietraining gevolgd? Voor je het weet is het 9 september. Mijn zusje komt ook. Zij woont ook in blabla (pas kort). Sorry!!
Vulpen June Mijn woonplaats is geheim! (beetje dan) Maar wat leuk! Ik weet van 2 collega's dat ze ook willen komen π Maar ik heb gewoon echt geen tijd voor een actietraining, dus ik blijf wel weer netjes op het Malieveld (denk ik). Vorige keer sprak alles redelijk voor zich dus denk dat het dan wel goedkomt... Jij?
Trees June ik las net dat 2017 (als ik het nu goed heb onthouden, kan ook 2018 zijn) een vuur-jaar was. Is jouw jongste niet in dat jaar geboren? Ik ben dus een metaal-haan. Ik herken mijzelf hier echt volledig in. Ik ben alleen absoluut niet jaloers of bezitterig. Voor de rest gaat het over mij. Verder is het natuurlijk dikke onzin, want dan zou het slaan op al mijn leeftijdsgenoten uit hetzelfde geboortejaar. Een klas vol hanen lijkt mij voor een leerkracht niet echt werkbaar π€ͺ.
Vulpen Trees . Verder is het natuurlijk dikke onzin, want dan zou het slaan op al mijn leeftijdsgenoten uit hetzelfde geboortejaar. Een klas vol hanen lijkt mij voor een leerkracht niet echt werkbaar π€ͺ. Haha echt hΓ¨. En toch, ik ben Konijn en die zijn gevoelig, voorzichtig en hebben een goed geheugen. Klopt helemaal. Voor mijn kinderen klopt het ook π
Trees Vulpen ik ben duidelijk geen konijn (voorzichtig, wat is dat π€). Ik denk dat je al heel snel in al die beschrijvingen wel redelijk wat herkent. Grappig is het wel. Ik heb net wel even gecheckt of een paard en een haan goed matchen. Man en ik mogen samen blijven volgens de Chinese horoscoop π.
iMoeder Geen verrassing denk ik. Klopt alleen niet met mijn sterrenbeeld, en ook niet met mijn rising sign. Ik heb zelfs bijna geen enkele planeet, maan etc in lucht tekens π€£ Waar vinden jullie dat van die haan, paard, metaal etc?
Trees iMoeder ik had gegoogled op haan, Chinees en element en kwam toen uit op de site van de happinez.
Marshmallow Haha ik ben echt één en al aap. Mijn Chinese horoscoop is aap, het element dat daarbij hoort is metaal. Ik ben geboren in het jaar met element metaal en mijn ascendant is ook aap. π
Blue Ik heb heel bizar gedroomd over de dochter van @[verwijderd], zo bizar dat ik het hier niet durf uit te schrijven π€―π€£