Nescio mijn man volgt ook alles. Zie ik hem weer zeer driftig typen op Twitter in een of andere fight. Overigens kan ik mij ook flink opwinden over iets, maar ik ben het meestal een uur later alweer vergeten.
Dat klinkt trouwens erg ongeïnteresseerd, maar meer in de zin dat ik nergens echt lang in blijf hangen. Ook voor mijzelf niet. Afgelopen week was ik flink chagrijnig op het uwv, vervoer gemeente etc. Ga ik volledig los over hoe dit land naar de knoppen gaat, hoe het toch allemaal moet en nu denk ik er al nauwelijks meer aan. Ik denk nu alweer dat het wel goed gaat komen met dit land en mijzelf. Ik ben net zo veranderlijk als het weer 😝.
Eigenlijk de meeste thema ‘s die hier nu langs komen, vind ik heel zorgelijk, maar niet iets waar ik wekelijks of maandelijks bij stil sta. Als ik over iets nadenk is het vaak wel heel intens met een vrij sterke mening, maar daarna zet ik het ook net zo makkelijk weer van mij af. Ik denk ook een stuk zelfbescherming en ook omdat ik mijzelf dan heel vermoeiend vind.